Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Dank je voor de uitleg Hans word nu begrijpelijker .
Het horloge waar het om gaat is een Vostok Neptune en dan is 180 euro nog steeds interessant
mits hij dus goed is …op de foto en het verhaal van de verkoper is het horloge in top staat .
Nou zien is geloven , horloge krijg ik komende week als het goed is .

2 likes

Ik heb het zelfde Bert heel ingewikkeld ik loop tegen 60 met een ouderwetse opleiding machine techniek lasser plaatwerker

3 likes

Ik heb na de Grafische school omdat ik nog leerplichtig was een bedrijfsopleiding Bemetel Koperslager gevolgd bij Stork Werkspoor Diesel in Amsterdam . 76/77 Ik heb het diploma gehaald maar ben toen bij PTT gaan werken op post binnenland toen verdiende je bij het Rijk veel meer als bij een gewone baas . :slightly_smiling_face:

3 likes

Klopt, Stork was toch streng ,ik heb mijn stage af gerond op Hembrug te Zaandam de voormalige munitiefabriek.

1 like

het kan altijd slechter, 7 juni verstuurd uit USA en het is nog geeneens in Nederland aangekomen. shitshow is de post op dit moment .

4 likes

Zo weer on topic , vandaag weer me Okeah om . :slightly_smiling_face:

13 likes

zal ik deze ook om doen deze is wel na de ccp

9 likes

ik ga eten opwarmen, even alleen ze heeft het klaargezet het is stil in de kamer.

2 likes

Heren ik ga wat heroriënteren deze Rus mag weg. Origineel kwam ie met een vlindersluiting- ik heb er een gewone (zwarte) gesp opgezet. De vlindersluiting heb ik nog. Volledig met doosje. Is max een jaar oud denk ik.

Dus wie deze wil - pm me maar.

6 likes

Anno ,Uk is geen EU meer Helaas, Ik ben van plan enkel nog te kopen binnen de Eu ,ik
begrijp het ook wel ,er werd gefraudeerd bij het leven ,en waarschijnlijk om nep artikelen tegen te gaan ,daar stoor ik mijn zo aan dat is ook oplichting dat vind ik erger

1 like

Hoi Bert ben net thuis,

hele dag op pad geweest naar een feestje met vrienden van vroeger.

Maar ik zie dat je al goed geholpen bent. :blush:
Hans weet er ook nog meer van dan ik.

2 likes

moet ook kunnen ,is toch leuk

2 likes

Zo is dat Richard. :beers:

1 like

ik ben de ganse dag alleen Esther is lekker naar haar zus en morgen weer thuis ,maar stil in huis

2 likes

Ik dacht al, Richard alleen! :astonished:

Maar zo is het prima. Ik was een week alleen. Ze was met haar zus naar zee. Maar is wel even wennen hoor. :wink:

2 likes

nee ze komt terug morgen ik zou haar geen dag kunnen missen

2 likes

maar weer even op het forum te blijven Jan weet jij hier staat zie foto

4 likes

Ter ere van het 50 jarig bestaan van de kvpo. :+1::birthday:

Leuk Richard! Toch weer bijzonder. Nu nog even uitvinden wat de kvpo was. :grin:

2 likes

deze foto is niet van mijn maar blijft leuk internet foto

2 likes

Goedenavond!

4 likes