Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Ik vind hem leuk! Erg seventies!

4 likes

Toevallig zag ik een aflevering van “de slimste mens” met Ellen ten Damme als deelneemster. Zij bleek ook Russisch te studeren, als hobby meen ik. En had er veel plezier in. Dat is dan weer verrassend en leuk.

5 likes

Scubadude begin 90s .

12 likes

Desert Sled op de achtergrond!? Zo ja, mega dik!

2 likes

Zolang het maar niet in een TU-154 is. :wink:

2 likes

Nee, zijn broertje Urban Enduro.

:stuck_out_tongue: vliegen die nog? Maar je hebt een punt, maximale survival beleving.
Denk niet meer dat deze op Schiphol mogen landen. Laatste keer met Aeroflot gevlogen, allemaal airbus en daarbij uitermate prettig personeel.

4 likes

Dirk vakantie is erg snel om, maar een leuke motor ,ik heb vroeger een twee Honda

gehad

9 likes

Mooie Honda’s Richard!
Vooral de 550. Dat is een klassieker gebaseerd op de CB500 four. Die weer verscheen na het doorslaande succes van 750 four, in 1968. Kawasaki kwam er vlak achteraan maar was net te laat met hun 750. Dus waren ze zo slim er een 900 van te maken en toch een primeur te hebben, een paar jaar later meen ik.

Honda verdient de eer het motorrijden populair gemaakt te voor een breder publiek in de sixties. Met name met de slogan, “you meet de nicest people on a Honda.”. En natuurlijk de zeer betrouwbare lichte viertakt motoren, met veelal een electrische starter.

Na mijn motor hobby nu meer tijd voor zoiets.

9 likes

Honda Four is een legend!!!

Minder legend maar ik wil hem toch spammen. Mijn Suus SV1000S van weleer:

8 likes

Fijne stuur motor!

5 likes

Russen vrinden!

Hierbij my first Vostok mod: een nieuwe bezel en caseback voor mn 420 Amphibia Scubadude. Beide afkomstig van https://komandirskie.com/. Waren vrij vlot (binnen 2 weken) en zonder extra kosten binnen, aanrader dus!

Dan nu, de foto’s:

Trost en blij! :grin:.
Dit keer zonder hulp van forumheld @lassale :wink:.

17 likes

Mooie mod, goed gedaan. Smaakt naar meer, zeker nu je het zelf hebt gedaan. Learning by doing is altijd basis voor succes.
Hoewel ik een zwak heb voor alles wat Russisch is heeft wat betreft motoren Italianen mijn grote voorkeur. Altijd Ducati’s gehad met soms een uitstapje met een Moto Guzzi erbij. Op mijn 16e had ik mijn eerste Ducati en heb ik nog steeds, een 350 yellow sport. Vond brommers altijd zonde van het geld en had dus besloten een oefenvergunning te halen en gelijk te gaan voor de motor. Ben met het Ducati virus besmet geraakt omdat mijn oom racete met deze Ducati’s, deze stond altijd in de gang van mijn grootouders geparkeerd als we op visite waren. Klom als klein kind altijd op deze Ducati en speelde dat ik verwikkeld was in een zware race strijd. Uiteraard won ik in gedachten alle wedstrijden dus er was maar één motor die er onder alle omstandigheden moest komen,……………

13 likes

Dank, geeft zeker weten voldoening!

Wat een gave Duc! Nog steeds in bezit? Ik doe het “gewoon” met mn Suzuki Vstrom 650 XT. Perfecte woon-werk fiets :ok_hand:.

3 likes

Gave bezel, mooie combi hoor. En netjes gedaan.

4 likes

het zijn en waren twee mooie motoren .

3 likes

Schoonheid Dirk. Mijn eerste was een Ducati Monza 160. Zeer herkenbaar een kleine neef. Was prachtig op de kronkelige rivierdijken. En dat geluid!

4 likes

Goed gelukt Rick! Leuk achterdeksel ook! :grin:

4 likes

Mooi gedaan Rick :+1:

3 likes

Wat een nostalgie aan motoren heren :heart_eyes:

Dit merk rij ik al 16 jaar en nog steeds. Fijne motor en ik kan er mee lezen en schrijven :wink:
O ja, en het is ook mijn werkplek :grimacing:

BMW 1250 RT

Wel een bakbeest hoor :sweat_smile:

16 likes

Motor van de baas, niet gek Anno! Ja en als die grote tank vol is voel je dat ook wel denk ik. :grin:

Maar zal best lekker rijden, heb ooit een R80 boxer gehad. Heel soepele rij eigenschappen!

4 likes