Absoluut. En super wendbaar ook. Als je ziet wat ik ermee kan doen
Heb jullie wel eens zien oefenen. Heb ooit een voortgezette rijopleiding gedaan bij de knmv, maar dat doe ik echt niet na. Die cilinder beschermers komen dan wel van pas.
Ja inderdaad. Vaak genoeg op m’n bek gegaan
Geloof ik graag. Je moet de grens op zoeken en dan ga er wel eens over. Redelijk spannend vond ik met een behoorlijke gang de berm in en weer op snelheid met een flauwe bocht het asfalt op.
Deze voor morgen klaar gelegd, weer eens een fijne chrono!
Wat heerlijk Anno. De hele dag lekker op de motor omdat het domweg je werk is. Altijd wel met enige jaloezie naar gekeken maar daar blijft het ook bij. Uitermate veel respect voor jullie werk, zou dit nooit kunnen gezien de huidige maatschappelijke ontwikkelingen en hoe we in Nederland met elkaar omgaan. Daar kijk met minder jaloezie naar.
De amphibia vandaag maar weer eens gepakt.
Ik kan je vertellen, als je linkshandig bent, en je hebt een rechterhand als ik.
Dan is een wiebelkroon nou niet de meest handige uitvinding.
Automaat, nooit meer afdoen.
Mooi horloge en mooie foto!
Dank je!
Bij thuiskomst na de vakantie lag er een pakketje uit Minsk op mij te wachten… Altijd leuk!!!
Wat een leuke NA is dit. Ik wilde altijd al eens een Einzeiger proberen
Als iemand nog een gouden tip voor een leuk passend bandje heeft… is dat welkom!
Heb al een zwarte nato en Hirsch mariner geprobeerd.
Grappig, ik dacht direct aan een mooi zwart lederen bandje. Beetje chique, hagedis of zoiets?
Is toch een soort dresswatch?
Ik vind die mesh band die je in jouw hand hebt wel goed bij passen.
Gaaf ding!!! Wat voor een uurwerk zit hier in?
Vind ik ook.
Ik dacht nog altijd de goede oude 1801.1h, al heb ik er ook al gezien met een Miyota in maar die zijn dan wel voorzien van een volledig open achterkant en een secondenwijzer.