Heren… Mijn pakketjes stonden te wachten op me!
Een mooie poljot de luxe automatic, een mooie Pobeda met een paars/rode dial en een Slava 2414 uurwerk voor mijn andere Slava…
Collega van me is momenteel in Litouwen en gaat daar wat markten af, op zoek naar wat mooie “Made in USSR” horloges voor me. Ben benieuwd waar ie mee komt, hoop op wat leuks van Wostok/Poljot/Raketa/Luch oid
Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een Vostok dotted bezel van een amphibia (vaak te vinden op de 420 en 170 modellen)
Ik ben op zoek naar een rvs variant. Heeft iemand iets liggen waar niets mee wordt gedaan?
Wellicht dat er iemand is die iets gaat bestellen bij Meranom o.i.d. Dan lift ik graag even mee
Groeten,
Marijn
Goed verhaal, hier doen we het nou voor. Zulke artikelen maakt je alleen maar enthousiaster.
Vandaag met deze gelopen, lekkere bullebak die ook nog eens onwaarschijnlijk goed om de pols ligt. Zo zwaar dat je ervan gaat lopen zoals Putin
Met de nieuwe aanwinst het Slava 2414 uurwerk gangbaar gemaakt, sec tandwiel vervangen, beide mainspring vervangen. Nu weer de wijzerplaat erop en knusjes terugplaatsen in z’n huisje… Sorry voor de beperkte foto’s… Ik probeer volgende keer een ECHTE fotoreportage te maken…