Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Heren… Mijn pakketjes stonden te wachten op me!
Een mooie poljot de luxe automatic, een mooie Pobeda met een paars/rode dial en een Slava 2414 uurwerk voor mijn andere Slava…

Leuke bijkomende verassing is dat niet vermeld stond dat hij verguld is… :+1:t2::grin:

19 likes

De schoonheid van eenvoud.

Collega van me is momenteel in Litouwen en gaat daar wat markten af, op zoek naar wat mooie “Made in USSR” horloges voor me. Ben benieuwd waar ie mee komt, hoop op wat leuks van Wostok/Poljot/Raketa/Luch oid :grin:

10 likes

Leuk! Echt mooie exemplaren! Mooie Poljot! :+1:

4 likes

Op de foto zag hij er wel leuk uit… Maar in het echt is hij echt schitterend! Thanks!

4 likes

Chique, wat maakt POLJOT toch mooie dingen. Wees er zuinig op want het glas zal razend moeilijk te vinden zijn.

4 likes

Ik ga m’n best doen! :+1:t2: :grin:

2 likes

Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een Vostok dotted bezel van een amphibia (vaak te vinden op de 420 en 170 modellen)
Ik ben op zoek naar een rvs variant. Heeft iemand iets liggen waar niets mee wordt gedaan?
Wellicht dat er iemand is die iets gaat bestellen bij Meranom o.i.d. Dan lift ik graag even mee :wink:
Groeten,
Marijn

3 likes

Goed verhaal, hier doen we het nou voor. Zulke artikelen maakt je alleen maar enthousiaster.
Vandaag met deze gelopen, lekkere bullebak die ook nog eens onwaarschijnlijk goed om de pols ligt. Zo zwaar dat je ervan gaat lopen zoals Putin :laughing: :laughing:

13 likes

Ik wil denk ik nog een rus.

• Geen chrome. Wel cccp.
  • automaat - geen handwinder
  • geen amphibia’s

Heb ik dan veel keuze? Poljot aeroflot weet ik en bekijk ik al een poosje. Zijn er nog?

2 likes

Of zoiets?

4 likes

Leuk.
Misschien nog toevoegen.
Groot, zeker voor vintage. Dus >39 ofzo

Pa: vanavond deze omgedaan:

12 likes

Genoeg keuze toch? Out of the box denken:

11 likes

Met de nieuwe aanwinst het Slava 2414 uurwerk gangbaar gemaakt, sec tandwiel vervangen, beide mainspring vervangen. Nu weer de wijzerplaat erop en knusjes terugplaatsen in z’n huisje… Sorry voor de beperkte foto’s… :joy: Ik probeer volgende keer een ECHTE fotoreportage te maken…

9 likes

Geen Amphibia Dirk! :wink:

4 likes

Naar aanleiding van het CNN artikel.

6 likes

Stainless steel

13 likes

Spooky! :rofl:

3 likes

De rechtse :heart_eyes:

4 likes

Shhhhhh!

4 likes

Secret service, code names for prominent persons. JFK … Spannend wereldje. :grin:

3 likes