Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Zal ik vanavond wel even doen! :+1:t2:

1 like

Nou dat ziet er toch al goed uit hoor👍

Knap dat je zelf zoiets kan doen.

2 likes

Iemand interesse in deze Slava?
Hij blijft in de doos wegen te klein voor mijn pols.

39mm breed inclusief kroon, 44 lug to lug.
Het is een automaat, loopt mooi en de rotor hoor je bijna niet bewegen. De stilste automaat die ik in bezit heb. Zit nu op mooie lederen “Ko strap”

6 likes

Deze wordt mij aangeboden. Ziet er rvs kast uit?
Is dat een 650 kast?
Wijzers zien er niet uit. Heeft zeker sporen. Maar een cccp sniper dial is wel cool. Wat denken jullie? En wat mag ik max betalen?

4 likes

Probeer steeds elke keer iets meer te doen. Maar soms mis je gewoon het juiste gereedschap… Het leuke ervan is natuurlijk als het lukt en hij op tijd loopt! :+1:t2: :grin:

3 likes

Mooie hoor. Mijne heb ik ongeveer 90 tot 100 euro voor betaald.

8 likes

Postbode kwam vandaag

22 likes

Mijn geliefde Russische duikboot - al 2 dagen na mekaar :wink:

Mmmh, is het toegestaan om een NATO strap op een Russisch horloge te dragen? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

18 likes

ik weet het niet je moet dragen wat je zelf prettig vind, en zelf mooi vind.

5 likes

Meranom was zo lief om de spullen tijdig op te sturen (lees: een maand na bestelling binnen, is netjes voor Russische begrippen). Wordt een leuke mod denk ik:

13 likes

ja, even gezocht in dit topic of er nog NATO’s waren op Russiche horloges - blijkbaar wel dus :wink:

Ik vind het leuk in ieder geval!

6 likes

Ben benieuwd, die gele plaat knalt er in ieder geval al lekker uit :facepunch: :sun_with_face:

6 likes

Dank, dit ziet er inderdaad “klatser-waardig” uit :smiley:

12 likes

Op een of andere manier herken ik dit horloge, de missende luminantie in de uurwijzer valt mij zo op. Verder mooi exemplaar en prijs van Anno kun je wel een beetje op rekenen.

5 likes

Hele mooie duikboot maar die NATO zou ik echt niet doen. De charme van de kast valt helemaal in het niet. Zonde.

5 likes

De dikke Agat Zlatoust :fist:

10 likes

Ja ik dacht het al! Jij had die Vostok Dual Crown!

6 likes

Met de nadruk op HAD :sweat_smile: , was een extreem leuk project en heeft mijn stufi aflossing flink versneld.

5 likes

Het is een 2416.

12 likes

‘Avond

10 likes