Opknapper onderweg! 4 tientjes!
Heren,
Kwam ik tot de ontdekking dat ik ineens niet meer mijn Paypal kan opwaarderen via Ideal. Snap er niks van. Ik gebruik het al jaren en opwaardeer altijd met ideal. Had geld overgemaakt, maar zag het dus niet in mijn Paypal account terug terwijl het wel van mijn rekening was afgeboekt. 4 uurtjes later was het geld weer op mijn rekening terug gestort.
Dus nog eens proberen krijg ik onderstaande melding van Paypal.
Iemand dit al eens meegemaakt?
Zal eens bij mijn PayPal kijken Anno.
Kan dus ook niet via een bank geld overschrijven naar Paypal. Is ook onbeschikbaar.
Heb alles gecheckt, maar kan ook niks vinden. Geen berichten oid. Gebruik het al meer als 10 jaar en dit nog nooit meegemaakt
Vervelend Anno! Net gecheckt, ik zou kunnen opwaarderen met iDEAL. Ik heb bij inloggen wel dubbel controle ingeschakeld staan. Dat adviseren ze. Ik zou ze gewoon snel benaderen. Chat of bellen. Kan vast wel nu.
Probeer maar eens contact te krijgen met Paypal. Je wordt iedere keer weer naar een andere vraag terug gestuurd
Maar ik heb eindelijk een nummer gevonden dus zal maandag wel even bellen.
Wel balen, zou net een paar zaken aanschaffen en kan dus alleen met pp betalen
Wordt vast wel opgelost, maar balen ja. Maar misschien bespaart het je wel geld nu!
PP vindt het wel welletjes Anno…
Ik zit net denken Mark. Volgens mij is Anno getrouwd.
Maar zonder gein Anno, ik klik op contact opnemen bij problemen of zo iets. En dan kun je naar een actie centrum, waarvoor je moet inloggen. Had de indruk dat dit een kortere lijn zou zijn.
Staat helemaal niks in het actiecentrum. Als er iets mis zou zijn dan krijg ik bericht in pp zelf en via email. Niks van beide gehad. Dus maandag maar bellen. Wel blij dat het geld wat ik had overgemaakt alweer terug op de rekening hebt. Maar het blijft vreemd.
Zit het probleem misschien bij de reputatie van de ontvanger?
Zou kunnen Mark Maar zover ik weet zit er toch geen limiet aan Paypal
Al 36 jaar samen waarvan 26 getrouwd Jan.
Nee of je moet mij bedoelen Jan Ik ben de ontvanger. Ik wil gewoon opwaarderen via bank of ideal en dat kan in eens niet meer
O ja was ook zo. Het ging om opwaarderen van de PayPal. Ik dacht even aan een discutabele handelaar waar je misschien geld aan overmaakte.
Ik heb toevallig pay pal gebruikt zonder op te waarderen het bedrag word gewoon achteraf verrekend als altijd …
Zo doe ik het ook meestal Bert. Je moet ze een keer gemachtigd hebben meen ik.
Ja, eerst control via mail of je het bent en hoppa .
Leuk zeg! Ik hou wel van die oude klokjes!
Groetjes, Tom.
Voordeel is ook dat er geen geld maar staat te wachten bij PayPal. (Bij mij moet het lang wachten ).