Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Ook dat , als ik wat op paypal heb staan boek ik het meteen naar me rekening , bij mij staat er nooit wat op .

3 likes

Klopt allemaal heren. Als er niet genoeg op je pp staat dan wordt de rest inderdaad met de gekoppelde rekening verrekend.
Maar mijn rekeningnummers gekoppeld en gecheckt heb ik al jaren geleden gedaan en daar is niks in veranderd. 3 weken gelden heb ik pp gebruikt en opgewaardeerd. Niks aan het handje toen. Het probleem zit waarschijnlijk ergens anders in denk ik. Ga horen wat ze zeggen.

3 likes

Dat heb ik inderdaad wel eens meegemaakt maar is toen netjes door pp opgelost :+1:

3 likes

Happy Vostok Friday met wel een Rus, geen Vostok maar Raketa.:smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Opwaarderen? Ik heb paypal gekoppeld aan mijn bank en dan betaal je automatisch via paypal.

4 likes

Maar als je rekening gekoppeld is, waarom zou je dan opwaarderen?
Ik kan mij zo voorstellen dat ze met de huidige rente stand (betalen om geld te parkeren) niet zitten wachten op grote sommen geld.
Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst eerst geld op paypal moest zetten. Dat was ergens in de begin periode toen alles nog in dollars ging en een credit card.

3 likes

Klopt, maar is wel vreemd dat het ineens niet meer kan bij Anno. Dat is zijn probleem denk ik.

2 likes

Ja dat heb ik ook Hans, maar ik heb een aparte rekening voor Paypal en soms als er niks opstaat doe ik het via ideal van een andere rekening. Is vaak macht der gewoonte om het via Ideal te doen. Maar ik kan nu zelfs niet eens via de rekening betalen, terwijl daar genoeg op staat. Heel erg vreemd en wat ik al aangaf heb ik dat in al die 10 jaar nog nooit meegemaakt.

Kan zijn dat iemand geprobeerd heeft om een transactie via mijn pp te doen en dat ze daarom de boel vast hebben gezet. Maar ook geen melding in de mail oid :thinking:

Trouwens als ik via de gekoppelde rekening wil betalen, want dat had ik eerst nog niet geprobeerd, geeft pp ook aan dat deze mogelijkheid niet beschikbaar is op mijn account.

Ik hou jullie op de hoogte :+1:

3 likes

Even wat Vostok Fun.

15 likes

Ik upload ook altijd geld naar Paypal. Dat doe ik heel bewust omdat je dan geen rekening hoeft te koppelen. Dat vond ik destijds wel zo veilig.
:wink:

2 likes

Dat is ben balen Anno. PP is wel een belangrijk middel geworden in dat deel van de wereld waarin wij ons begeven. Zelf heb ik mijn VISA gekoppeld aan PP, beetje met het idee dat je als klant bij een credit card company redelijk beschermd bent. Misschien naïef, maar je moet wat. Overigens heb ik een Boctok gekocht via dit forum in Nederland vorige week, nou kan jullie zeggen dat de Russen het bijna beter doen. Is nog steeds onderweg. :disappointed_relieved:

4 likes

Ja echt! Als ik kijk hoe snel een pakketje internationaal onderweg is naar NL… Het pakketje doet er net zo lang over om naar mij toe te komen binnen NL… :thinking:

4 likes

PP is gewoon een bank met alle wet en regelgeving erbij. Ik dacht voor EU klanten in Ierland gevestigd.

2 likes

Fijn weekend heren .

17 likes

Ook zo Bert! Veel draag plezier!

1 like

Mir, heren en een goed weekend erbij.

14 likes

Me laatste weekend op me huidige adres . De verhuisboer komt woensdagmiddag en laad donderdag het laatste in .Mijn dilemma wat met me horloges ? Ik laad ze niet een nacht in ze vrachtwagen dus zit te denken om ze donderdag in me rugtas mee te nemen . Wat zouden jullie doen , 25 horloges ?

Verhuizen .

• Meenemen in rugtas of met verhuiswagen ?
1 like

@Bert59 ik zou ze inderdaad zelf meenemen hoor. Of even een kluisje huren tot de verhuizing voorbij is. Kans op inbraak bij een nieuwe woning is iets van 70 hoger dan normaal.

3 likes

De poll buttons doen het bij mij niet bert…

1 like

Nee zag het Pieter , zonder poll dan maar , snap niet zo goed hoe ik het aanmaak :innocent:
Ouwe lul met weing opleiding …ben al ruim 40 jaar van school af

2 likes