Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Ik ben vooral op die gele dial gevallen, die kom ik nieuw niet tegen. Wel losse dials gezien, dan zou zelf wisselen nog een leuk projectje kunnen zijn. Maar om dat dan weer met een nieuwe te doen vind ik ook zo wat.
Bezel wens ik toch te wisselen en naar de band heb ik niet eens gekeken…

Op soviet.market is ook een configurator waarbij je zelf een samenstelling kunt maken, dat is ook wel leuk. Is dat een bekende site?

2 likes

M’n vrouw heeft overigens Russisch bloed, smaakt inderdaad naar meer maar dat is vooralsnog geen gezond gespreksonderwerp…

5 likes

Asap31 is een hele bekende verkoper, maar blokkeert voor zover ik weet verkoop naar NL vanwege ervaringen uit het verleden.
Ik heb er in het verleden aardig wat gekocht, maar tegenwoordig kan ik de advertenties vaak niet eens meer zien.

3 likes

Je kan alleen niet zo makkelijk “parts” wisselen :sweat_smile: :sweat_smile:

4 likes

7 likes

N.A.
Zojuist binnen gekregen 627 titanium met tank dial .
Was van plan om er een Scuba dude in de kast te zetten maar wat is dit een leuk horloge !
Prachtige staat , en wind soepel op . Ik kreeg er ook een geprinte standaard bij .
Stefan aka the bastard bedankt ! @skylge

13 likes

Mooie bert, maar je kaapt alles onder onze neus vandaan :sleepy:

4 likes

Er waren al 350 kijkers geweest maar tot me stomme verbazing was ik eerste koper …
Kijk heel weinig in het blauw , toch vaker kijken .

3 likes

Je moet dus nu 26 verhuizen? Kijk even of dat nog past Bert. :grin:

4 likes

1 om me pols en nog 10x Poljot .

7 likes

Moet lukken! :+1:

2 likes

Box van 20 is toch wat krap , zal eens kijken bij bol.com voor nog een box :sunglasses:

3 likes

had een discussie over een anti magnetisch horloge heb een stuk week ijzer afdraait op het werk, en op de het achter deksel geplakt ,volgens mijn moet dat gewoon werken.

4 likes

Hé, daag mij niet uit. Ik heb verse foto’s van “parts” die onlangs nog bij de mens zijn gewisseld zijn waarbij de overwegend rode kleur niet wordt gevormd door de voormalige CCCP vlag. :laughing: Dus roep maar.

3 likes

Goed nieuws! Deze Raketa 24 2623h komt vanuit Litouwen mijn kant op. De staat zou NOS zijn, inclusief documenten. Het horloge wordt door mijn collega gecontroleerd voor aankoop dus zou allemaal goed moeten komen. Hij spreekt ook Russisch en had de verkoper gecontacteerd, ook omdat er niet zoveel foto’s waren. Ben benieuwd! Daarna maar eens een mooi bandje erbij zoeken.

8 likes

Bert weet jij toevallig waar ik mijn geüploade foto’s kan terug vinden, ik heb per ongeluk mijn usb pen geformatteerd.

2 likes

Staan ze niet meer op je telefoon ? Anders weet ik het niet …

1 like

nee daar staan ze niet op jammer genoeg.

2 likes

Op je avatar klikken en kijken bij activiteit …rechts boven …

2 likes

Op je avatar klikken en kijken bij activiteit …rechts boven …

2 likes