Ik denk dat Marijn dit beter kan verwoorden dan ik, maar de kast waar deze nu in komt was ooit geboren als een 090, die professioneel is omgevormd tot een 150 die qua lugs eerder naar een 100 neigt (poeh klinkt bijna alsof ik er verstand van heb )
Die 100 case is gewoon een beauty, maar dan moet het deze worden:
Dit is een zeer mooi horloge met de groene bezel en ook qua wijzers, als je 090 uit freest heb je een 150 model alleen het achter front zal iets afwijken.
Een 150 en een 100 case zijn wel heel verschillend hoor. Een 100 draagt een stuk kleiner dan een 150.
Ik heb wijzerplaat die jij in geel hebt in het wit gehad in zowel een 100 als een 710.
Thanks was best een gok. Van marktplaats gekocht afgaande van slechts 1 onduidelijke foto. Maar soms zit het mee en dan krijg je dit op de deurmat. Ben er erg blij mee. Zit nog wel te denken over een andere band. Maar nog niet echt een idee wat. Wellicht eens een nato proberen.
Raketa’s 24 uurs horloge werd trouwens speciaal ontwikkeld en geproduceerd voor onderzee bemanning zodat ze na lange tijd onderwater nog steeds het dag en nacht ritme konden onderscheiden op hun horloge. Aflezen van de tijd is eerst even denken maar het went erg snel.
Dat gaat zeker lukken en dat zou ik natuurlijk graag voor je doen, maar ik kom momenteel wat tijd tekort door een verbouwing en verhuizing…
Misschien is er een ander forumlid dat even wil helpen? @DirkT?