Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

helemaal waar. modern ogend voor zijn tijd.
kan nu zeker mee als design.
hopelijk komt hij ooit in het MoMa, dan wordt ik mss wat rijker :slight_smile:

2 likes

10 likes

12 likes

Deze Neva vandaag.
Achterop een inscriptie uit 1961:

13 likes

Fijne Vostok vrijdag!

10 likes

Papa gaf een maand geleden aan dat zijn Vostok 170SE wat langzaam liep. Ik heb het uitgesteld tot het weekend voor zijn verjaardag, om hem te verassen met een nieuwe bezel en een lekker bandje voor de zomer.

Net dus nog even wat geplust met het uurwerk (om sneller te laten lopen) en de bezel erop gezet die ik in december ofzo kocht van @Herman-Jr. De mooie insert komt van Ali. Pap gaf met kerst, toen ik hem gaf al aan dat hij nog wel een diver bezel wilde en daarbij hoort naar mijn mening een band die ook veilig nat kan worden.

Ben benieuwd wat hij er maandag van vindt!

18 likes

17 likes

Zeg, even op de gok hier want hotspot; heeft iemand toevallig nog een knappe kroon met logo voor een Vostok 110 (uurwerk 2416?) in de weg liggen?

Deze vandaag om de pols:

Prettig weekend allemaal!

Tom.

12 likes

En mocht iemand toevallig een tip hebben waar deze te koop is hoor ik het graag.
9 likes

11 likes

Heb hem net besteld op Chrono24 .
Uit Spanje .

Ben zo gevoelig voor zulke filmpjes hahahahhaha

5 likes

Hier het zelfde haha

3 likes

Vandaag weer eens de Slava Accutron gefotografeerd en om de pols gedaan. Blijft verbazingwekkend hoe zo’n ruim 50 jaar oud klokje nog zo accuraat loopt.

14 likes

Case 41mm en lug space 18mm…
Dat zou toch echt 20mm moeten zijn.

1 like

Ik heb het filmpje niet bekeken, maar het titel plaatje is een 120, die heeft 18mm.

1 like

Dat bedoelde ik ook. Een kast van 41mm heeft minstens een 20mm nodig.

3 likes

Ah, op die manier, ik las het anders. Maar ik denk dat de 120 prima kan met 18mm, op papier 41mm, maar wel slanke gepolijste lijnen, als er dan ook nog eens een gladde bezel op zit als onderstaande dan werkt het.

18 likes

Ziet er leuk uit Mark!

2 likes

Deze Poljot pas overgenomen van Bert, maar ik merk toch dat ik meer van de Vostoks ben. Nu zie ik het liever dat hij naar iemand gaat die wat meer liefde geeft aan dit leuke horloge, dus vandaar dat ik het hier even aankond eerst. Voor vragen kun je een PB sturen en anders zet ik hem maandag in het blauw.

13 likes