Zo weg !
Heren , verhuizing ging razend snel . 10.30 sleutels gekregen , 11.00 kwam de verhuisboer en 14. 30 had ik alles uitgepakt . Me meubels een plek gegeven , me buro in elkaar en alles geinstaleerd .
Huis is mooi ( wel beetje naar me smaak opknappen ) tuin heb ik niet geaccepteerd in deze staat , woonzorg stuurt een tuinman ( geen Haarlemmerdijkies met Bert ) verder heerlijk hier , ben helemaal happy . me horlogebox in een rugtas meegenomen b.t.w. .
Heren bedankt voor alle steun en adviezen !
Fijn om te horen Bert! Veel plezier in het nieuwe huis👍
Mooi om te horen Bert! Veel plezier in de nieuwe woning!
Hij is niet duur😉
Veel plezier op je nieuwe stek Bert. Dat je daar maar een oud mannetje mag worden
Wat vraag je Yannick?
Vind ik ook. Heb vanwege de 22mm band maat voor de 110 kast gekozen, en de 110 vs de 100 vanwege de crownguards.
Wat @sq100 plaatst is wel een toffe look! Maar toch, bandje is wel wat iel. Moet passen bij de pols.
Die wijzerplaat… Ja die ja
Dit is wel echt een gaaf ding zeg
Veel plezier in je nieuwe huis, Bert. Lekker alles inrichten en je atelier zo snel mogelijk op orde brengen. Heerlijk weer aan de slag met de Russen.
Kweet niet wat ik van de review moet vinden. Beetje denigrerend. “Ondanks dat het een robuust horloge is met een in-house uurwerk voor maar 70 dollar (10x benoemd) moet je er vooral niet veel van verwachten. Vooral voor de fun”. Tja, heel herkenbare Amerikaanse kortzichtigheid wat een beetje neigt naar arrogantie. Beetje meer respect had ik wel verwacht. Ach, het is maar een mening.
Zo kwam het bij niet over eigenlijk werd er juist door gemotiveerd.
Gelukkig maar. Blij dat jij er doorheen kon kijken en met meer respect naar het product kijkt. Misschien was ik wel te kritisch.
Tjonge, zijn hier ook MN-strap liefhebbers? De bandjes van Erika zijn nu al €75. Soortgelijke bandjes vind je ook elders wel, maar een keer zo dun en niet je van het. Gelukkig zag ik hier op het forum een alternatief adresje in Australië. Ik dacht, tja import gedoe, vast ook duur, maar inclusief verzendkosten heb je er een voor net geen 40 dollar, Ausie dollars wel te verstaan, da’s €26,50 en dat is wel heuuul veuuul minder dan bij Erika met haar MN straps. Ik dacht even laten weten.
Altijd handig Hans. Heb er in het verleden ook een paar gehad en dragen erg fijn. Nadeel de prijs inderdaad. Heb een paar van Crown & Buckle (chevron) en die zijn ook comfortabel en niet al te duur. Standaard shipping vanuit US is ook niet heel duur.
https://www.crownandbuckle.com/straps-by-type/chevron-watch-straps.html
Vandaag heb ik een zakhorloge gekocht. Een Molnija met een 3602 uurwerk. Dat was eigenlijk en beetje toevallig, want ik was er niet echt naar op zoek. Ik zag dat de verkoper in de buurt woonde, het uurwerkje nog prima liep en de prijs was redelijk. En, ik herinnerde me het topic van @Lexaf over marriage horloges, waarvoor een Molnija uurwerk wordt gebruikt.
Zelf had ik al een Flieger gemaakt van een Seagul ST36 en een Unitas Eta 6498 en een Sturmanskie met een Molnija stond nog op de lijst. Die van @DirkT ziet er wel heel leuk uit.
Maar eigenlijk is het een heel leuk zakhorloge, misschien wel zonde om deze om te bouwen naar een horloge…
Snap ik volkomen. Deze ziet er inderdaad redelijk ongeschonden uit en te mooi om te doneren aan een marriage. Zo te zien heeft het uurwerk nog geen reparatieschroevendraaier gezien. Komen er wel meer voorbij.