Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Inderdaad, met Hans @slls ook eens dat er erg veel streepjes staan. Een wat rustiger dial zou hem flink goed doen lijkt mij. De kast en de wijzers zijn best mooi.

Een vintage Sthurmanskie ter vergelijking. :blush:

10 likes

Ik heb aankopen nog afgehouden, maar ben er bang voor.

3 likes

Het wordt gelijk af getikt bij eBay ,twee keer besteld geen tweede keer betaald , ik zit nog op een pakket van meranom te wachten of ik daar voor moet betalen .En laatst een pakket echt door midden gesneden ,ze wilden exact weten wat er in de verpakking zat voor het merk ext waarden of namaak.

4 likes

:grimacing:

3 likes

Ik word niet warm van Volmax, het bedrijf wat de Sturmanski merknaam heeft gekocht en ook verder licentieert.

Heb een horloge van Moscow Classic waar ik dat gevoel ook bij heb. Ze overtuigen niet echt zoals de ‘echte’ Vostok’s. Mankeren niks, flieger themas, maar toch.

Die vintage Sturmanski van Jan @Omega_73 heeft daarentegen (in mijn ogen dan) wel karakter.

6 likes

Mogguh heren , ook vandaag mijn N.A.
Horloge loopt mooi , nu nog kijken wat de g.r. is .
Vostok КГБ . Links handwinder , rechts automaat met pearl in de bezel .

Fijne dag heren . :slightly_smiling_face:

14 likes

ik zei gister nog zit op een pakket van meronom te wachten, net bij de Bruna ophaalt, kosten 5,76

7 likes

Reading time met mijn Vostok Amphibia SE 100725

11 likes

6 likes

Ja ik moest postnl het zelfde bedrag als de VAT betalen anders kreeg ik me pakket niet .

U heeft bezwaar gemaakt tegen de inklaring van uw zending.
Toch 30 euro …
Het horloge was met VAT onder de 150 euro met verzenden mee gerekend .

4 likes

Het is erg ingewikkeld , als je niet betaald gaat het terug naar de leverancier.

2 likes

Mooi stukje voorraad Richard :+1:

2 likes

Me laatste N.A. van Ebay kwam uit Duitsland . Zondags veiling gewonnen woensdag om de pols :slightly_smiling_face: Daar hou ik van :+1:

4 likes

Dat is beter werk.

2 likes

Ken vooruit ,van het weekend even dingen monteren en een paar banden wisselen

2 likes

Zoek je die dan op eBay Duitsland ?

2 likes

Ja Elektronica, Auto’s, Mode, Verzamelobjecten, Coupons en Meer | eBay
En dan stel ik hem in op E.U .
De prijzen zijn normaal in vergelijk met b.v. Ukraine Rusland Engeland enz.
En geen extra kosten en snelle levering , oke minder spektakel maar ik red me voorlopig wel .

3 likes

Veel plezier ermee Bert. Dat rechterbandje is gaaf zeg! Racing style, gele stiksels zijn top. Zie ik nu een geel/rood effect in de band?

3 likes

Goedemorgen allemaal.
Vostok vrijdag is er weer.
Alvast een fijn weekend

14 likes

Wat blijft hij cool!:sunglasses:

16 likes