Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Big Brother! :wink:

5 likes

Jewel war watch

12 likes

Was het een Luch of was het een Lunch. :wink:
Fijn te lezen dat jullie het gezellig hebben gehad,…zonder ons!

KGB

8 likes

Dat dus

Dat dus niet, croco, hagedis, struis moet je naar mijn mening op dressers zetten

Canvas, nato ook goede opties lijken me

@Twix

5 likes

Zit ook wat in Jeroen. Op advies van Bas heb ik de meesten van mijn chrono’s (met 18mm) op een stoere gevulde glad lederen band gezet. Hiermee camoufleer je de relatief smalle 18 mm lug maat. Bevalt mij prima. :blush:

12 likes

Vandaag de Sturmanskie met 3133 uurwerk.

12 likes

Deze chrono mag naar een nieuwe eigenaar! Staat al even in het blauwe deel!

6 likes

Mijn idee, stoere banden op stoere horloges. Niks mis met een dubbele rug maar 18mm is natuurlijk vrij gangbaar dus een leuk buffel leertje (zomaar als voorbeeld) kan ook prima.

Die Omega is trouwens ook niet verkeerd

4 likes

Klopt! Het is een band van een supermooie kwaliteit zadelleder, qua looks net de band die veel op de Sturmanskie werd gedragen in de Sovjetunie.

Aanrader en al helemaal voor eur. 21,50 incl thuisbezorging, top prijs/kwaliteitsverhouding.

7 likes

Uit Utrecht natuurlijk! :grin::+1:
Dit keer een donker blauwe. Beetje lastig te zien op de eerste foto.

10 likes

Jan ik wil lang vragen uit welk jaar is deze lectuur ik zat in 1968 nog maar in de eerste klas basis

3 likes

Grappig dat je 1968 zegt Richard. Klopt precies. Toen zat ik in de 2e klas van de oude HBS. Daar was een Russische week toen. Dit waren propaganda boekjes van de Russische ambassade. Gratis meenemen. Heel interessant vonden we dat. :blush:

3 likes

1968 was maar een gok, het zijn wel unieke boekjes Jan

2 likes

Klopt Richard heb er nog wel een paar. Zoals " hoe werkt het Russische parlement" Maar die passen niet zo bij de horloge hobby. :grin:

3 likes

Een week lang dezelfde Vostok gedragen, dus weer tijd voor wat anders. Een Vostok.

11 likes


Een platte kast voor de verandering , zit wel lekker ! :+1:

Wat een mooie dial toch …

12 likes

Bert ik heb de 1190 behuizing

9 likes

zijn goede horloges ik vind de1190 heel praktische ook geen scherpe randen

2 likes

Heeft die ook die kleuren in de dial ?
Van zwart naar groen en goud ?
En die rode driehoek op 12 ?

1 like

de mijne heeft geen rode driehoek op 12 en geen goud groen in de wijzerplaat

1 like