Een Rolex om je pols, een pistool op je voorhoofd | NOS triest dat dit bestaat.
Met dit horloge relaxt door Napels en Barcelona gelopen Richard. En in Los Angeles met een oude Prisma. Ik zou het met een vintage Omega ook doen maar ben altijd bang dat er krassen op komen in de vakantie.
Ik zou me geen zorgen maken is mijn boodschap bij deze.
(Maar ja, inderdaad triest dat er criminaliteit is. Is helaas van alle tijden.)
Sierlijke gravure. Van Meranom misschien Richard?
Jan is aangekocht bij https://www.vostok-watches24.com/ wel iets meer prijs maar goed. Je hebt het dan ook met een dag of 10 in huis, alleen in mijn geval niet opgegaan ,ik denk de sint drukte en dan nog de covid waardoor meer mensen bestelen. maar het is een leuk deksel even kijken op welke horloge ik het zal plaatsen ik ben er erg blij mee.
Leuk ding Richard!
Mooie cijfers! Elegante dresswatch!
Oef, wat een mooi ding zeg.
29 robijnen in het kaliber, best een gewicht. Maar beter in het uurwerk dan buiten het uurwerk. Zuinig op zijn.
Kijkt er hier iemand wel eens naar het live YouTube kanaal Chronoglide van Kalle Slaap iedere dinsdagavond 20:30uur. Ik wel, super leuk en vooral leerzaam. Gisteravond was het demonteren van een wat goedkope massaproductie achtige Omega aan de orde. Nou, in de discussie was het commentaar niet van de lucht. Ruhla, Poljot, Russisch in het algemeen, daarmee werd deze Omega mee vergeleken. Moest daar toch wel even op ingrijpen. Alsof je onze liefhebbende uurwerken zonder schaamte kunt vergelijken met een liefdeloos productie exemplaar.
Ik vind het ook een prachtig horloge maar helaas niet van mij , ik heb te logeren om ‘m een service te geven, dat heb ik een paar maanden geleden gedaan maar hij liep iets te snel dus nog een keer afgeregeld en nu heb ik een paar dagen om , om te kijken of die tijd houdt.
Vind het echt een plaatje
Kan ik mij voorstellen. Maar ook perfect om het te mogen servicen.
Ik heb een paar keer gekeken. Flink wat foute informatie, zeker over quartz horloges. Dus ik kijk er nooit meer naar. Krijg het gevoel dat de man wel een vakman is maar op een smal gebied en zichzelf overschat.
Vertel!
Is ook gaaf om te doen. Er zit een 2415 uurwerk in en ik voor wat onderdelen gelukkig een donor uurwerk weten te vinden . Als er iemand eens wat nodig heb van zo’n caliber mag altijd berichten
Zeker waar, maar je moet een automonteur ook niet vragen hoe bijvoorbeeld een Tesla werkt. Zie veel zogenaamde “professionals” op YouTube die best twijfelachtig bezig zijn. Daar valt hij niet mee te vergelijken. Zeker als je een opleiding bij o.a. Henrik Korpola in LeLocle met goed gevolg hebt afgerond heb je best wel een goede basis. In mijn stoutste dromen, ………