Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Je geniet ook van een Belgium biertje allee manke.

2 likes

Ja smaakte weer prima Richard, had niet eens door dat mijn Vostok mee op de foto kwam. :wink:

3 likes

Ja op zijn tijd is het wel lekker ik zit nu aan een Guinness bier.

3 likes

Pittig biertje! :+1:
Laat hem smaken Richard! :beers:

2 likes

8%
33cl

2 likes

We zijn in goed gezelschap! Op de achterkant van deze Poljot doos, "Tijdens de oorlog van 1904 - 1905 waren de soldaten van de Russische marIne 2 keer zo duur als die van de Japanse marine! Dat kwam door het hogere alcohol gebruik. :wine_glass::wine_glass: :beers::beers: :rofl:

9 likes

Ik heb vandaag gekozen voor deze!

16 likes

Kameraden,

Ondanks dat ik geen enkele Rus meer in mijn collectie heb, lees ik nog wel altijd mee op dit stukje forum en geniet nog steeds van jullie verhalen en bijbehorende foto’s. Deze betrokkenheid kom ik het meest hier in dit topic tegen en alleen daarom al zal het niet onwaarschijnlijk zijn dat er ooit weer een Rus komt :wink:

Ik heb in ieder geval genoten van jullie allemaal het afgelopen jaar, ondanks de corona perikelen en alles wat daarbij hoort. Daarom wens ik jullie allemaal fijne feestdagen een goed uiteinde en vooral een goed begin van 2022.

Pas goed op elkaar :kissing:

Счастливых праздников

17 likes

Heb m’n Luch op een Mesh-band gegooid, bevalt me prima. Zit erg comfortabel en wat mij betreft is het in ieder geval stukken beter dan de leren band van Luch zelf!

8 likes

Hele hele mooie geslaagde combinatie zo @Bottero . Niks meer aan doen. Op mesh laten.

3 likes

Dank Anno! Was altijd gezellig met de Russen van jou hier. :wink:

Als je weer wat zou kopen waar denk je dan aan? :thinking: :grin:

4 likes

Thnxs! Was inderdaad ook mijn bedoeling. Ik vind staal ook makkelijker combineren met allerlei kleding dan leer.

3 likes

Misschien toch weer een chrono en dan waarschijnlijk de Okeah Jan :+1:

Die mis ik nog het meest :cry:

4 likes

Jij ook fijne feestdagen en een goed 2022 gewenst.

Jouw Slava en Desert Shield die ik dit jaar van je heb overgenomen waren mijn eerste twee Russen. Thanks nog voor het kennis laten maken met een van de leukste soort horloges.

3 likes

En het waren ook niet de laatsten Tony :sweat_smile:

2 likes

Haha, yes. K*thobby.

2 likes

:rofl: :rofl: :stuck_out_tongue:

2 likes

Maar niet bij Julian, die vraagt een godsvermogen zeg :flushed: :scream:

5 likes

Heeft Bert geen Okeah voor jou?

4 likes

Dan ben je aardig wat kwijt idd ,ik heb ze wel eens voor bij zien komen op de site de exacte prijs weet ik niet meer ik dacht 1000 euro mijn te herinneren.

4 likes