Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Ja klopt 1000 euro is mij wat te gortig :grimacing:

3 likes

Daar wordt je niet vrolijk van

2 likes

Hoeft ook niet Anno! Je krijgt dan 11 euro terug. :grin:

Of…

Iets voordeliger! Die had ik ook ooit, 475 euro meen ik. . Mis ik soms ook wel een beetje. :thinking:

3 likes

Hoi Anno,

Leuk weer wat van je te horen!
Maar ehhhh, op de bank betaal je voor je liggende gelden alleen maar negatieve rente!
Hier uitsluitend positieve reacties als je investeert in een Rus. Daarbij is de rente op een Rus op termijn zeer waarschijnlijk ook positief.
In dit kader wens ik jullie het allerbeste!!

6 likes

Stond vandaag voor een dilemma, had hoognodig een nauwkeurig meetbankje nodig. Kun je natuurlijk gaan shoppen op het internet en hopen dat je wat vindt. Maar wat is niet leuker creatief te worden met alles wat je in de rommelbakken hebt liggen. Motortje van de draaibank heeft vandaag weer overuren gedraaid.

10 likes

Wow!! Prachtig gemaakt Dirk! :ok_hand:t3:

3 likes

Ik zou op dit moment niks meer bestellen en zeker geen grote bedragen , ik zit al 3 weken op een post pakket te wachten, post NL weet van niks kerst drukte zeggen ze ,en de volgende medewerker gooit het op de corona je wordt geen cent wijzer.

3 likes

Dit is toch Volmax Jan

1 like

Weet ik niet Richard. Julian zegt nieuw uit Moskou binnengekomen. Tsja, kan best Volmax zijn. Maar wie weet, wie er nog kleine series opzetten? Zal ook vast wel een mooi horloge zijn. Naar mijn smaak, iets te veel tekst in de wijzerplaat. Die van 700 euro vind ik eigenlijk mooier.

2 likes

Op fb al de eerste real life foto’s van de lunadude dial. :ok_hand:

4 likes

Ja klopt , ik heb er 1 over … geen godsvermogen voor Anno waar ik veel van gekocht heb !
Vaak gematst met een mooie prijs ! :+1: Ik heb er nog veel plezier van , pracht horloges !

4 likes

Ik wens ik jullie allemaal fijne feestdagen een goed uiteinde :+1: :slightly_smiling_face:.

9 likes

Maak je nu een selfie Bert :grimacing:

5 likes

:sweat_smile: :joy: :rofl: :innocent: :sunglasses:

5 likes

Ja heb het de laatste tijd een beetje laten afweten :grimacing:

Sinds ik een andere functie heb gekregen, heb ik het daar eerst wel even druk mee gehad. Alles een beetje leren hoe het allemaal werkt :sweat_smile:

6 likes

Ja, samen met de wijzer set, strap en bezel zou je er erover kunnen nadenken er zelf één te gaan maken. Maar blijf het datum venster toch jammer vinden. Anders was het overwegen zeker waard.

5 likes

Hier staat geen Made in Swiss rond de 6 , beter :+1: :slightly_smiling_face:

3 likes

Ja helemaal mee eens, die datum hadden ze beter achterwege kunnen laten. Draag al jaren een horloge zonder en mis die complicatie helemaal niet.

4 likes

Bah, ik wilde eigenlijk niet en had ook verwacht dat ze nu al wel weg zouden zijn ondertussen, maar zojuist dus toch de set van plaat, wijzers en bezel besteld :joy:

6 likes

Hoi,

Hij heeft inderdaad maar één kroon.
Hier zijn nog een paar foto’s:

Ik was er ook al achter dat de 3133 geen hacking mechanisme zou hebben.
Ik heb ook nog een andere, met twee kronen, die niet hackt, maar ik dacht dat daar wel een 31659 onder de motorkap zat. Ik zal de foto’s weer eens opzoeken.

Groeten, Tom.

9 likes