Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Hoi,

Klopt, de balans is zilverkleurig.
Ik wist dat die van goudkleurig naar zilverkleurig waren gegaan, maar niet dat dat later weer andersom is gegaan.
Wat voor letter type heb ik op de datumring? Ik zie geen serifs.

Groeten, Tom.

4 likes

Het raster van de dial komt mooi overeen en terug in de band , mooie stijl volle , sjieke combinatie ! Keurig !!! :ok_hand:

3 likes

Een tijdje terug een horloge uit me klauweuh laten vallen … ik heb een complete donor , dial , wijzers , goed lopend uurwerk .
Ook heb ik een 3133 die nodig service nodig heeft …
Moest allang gebeuren maar durf ze niet op te sturen , zijn nogal zeldzaam …
Ook heb ik 2 titanium vostok waar ik een dial/uurwerk /wijzer swap mee wil doen , wat zou het prettig zijn als ik deze klus een keer in het nieuwe jaar langs zou kunnen brengen . Geen idee welke regio jij woont , zou je me kunnen mailen of ik welkom ben om al dat spul af te leveren .
p.s.ik heb booster prik gehad :sweat_smile: :joy: :rofl: :innocent:

4 likes

Dat Swiss is erg storend

1 like

“A new thin and tall Gothic-style font replaces the old Sans Serif date ring font in 1988”.
Uit de 3133 gids van Hans.

Wanneer je de voorbeeld plaatjes ziet klopt dit bij die van jouw Tom. De oudere hebben een iets kleiner en bolder (dikker) lettertype. Die hebben ook iets meer ruimte in het datum venster.

4 likes

10 likes

Niet de mooiste foto…

12 likes

Maar wel een prachtding :+1: ook al zitten naar kijken, maar ze komen maar met mondjesmaat beschikbaar online en vrij stevig geprijsd voor een Rus ook.

4 likes

Ja en vaak zijn het franken , voor je iets koopt is het verstandig hier op het forum te vragen of het een originele is …
Deze van mij is origineel …

4 likes

Voor de lol weer eens snel gekeken op eBay. Staat er een in Frankrijk. Een late vintage. Maar de datering van de verkoper is ook rommelig. Lijkt op eerste gezicht een mooie. Maar ik zou zeker bijv Hans zijn mening vragen. Wel 999! :thinking:
De verkoper zal wel gedacht hebben, dat kost een reisseu ook. :wink:

4 likes

Hier een newby… met dank aan @Cihanski. Blijft hij binnen HF

13 likes

Nieuw bij meranom,

Buyalov Airship Blue Designer Watches (meranom.com)

4 likes

Niet mis!

2 likes

Leuk ding he? Ik vind het echt een tof horloge, mooi in z’n eenvoud.

Heb hem zelf vandaag ook weer om.

14 likes

Geslaagd horloge Richard! Beetje nostalgisch ontwerp. Luchtschip thema. Mooi strak gehouden. Zit een Seagull st3620 in. Uurwerk uit India.

Herstel, uurwerk uit China. :thinking: :blush:

4 likes

Sea-Gull is China toch?

3 likes

Je hebt gelijk Hans! Chinees.

3 likes

Ach beide landen koken heerlijk…

5 likes

India hád gekund als ze er een HMT uurwerk voor hadden gebruikt.

5 likes

Zijn die goed?

3 likes