Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Lume shot :yum:

14 likes

Ik meestal zo’n oud werk klus horloge om, ik weet mijn zelf ik ga er zo mee aan het klussen, Bv in de tuin werken zonder werkpak, dan wordt ik weer naar binnen groepen voor een werkpak.

3 likes

Komt mij bekend voor Richard! :blush:

( heb nooit zin om me eerst om te kleden. )

3 likes

Hej Bert,

Over lume shot-je gesproken. Nog steeds een beetje verliefd op deze Boctok mod.

17 likes

Net als @Omega_73 Jan klus ik zonder horloge . Ik koop eigenlijk alleen mint conditie dus vandaar dat ik heel zuinig ben Richard :+1:

3 likes

Heel mooi !!! Zwevende wijzers , cool ! :ok_hand:

1 like

Hier nog één

2 likes

Daarom heb ik meestal een oude om die niet veel meer te verliezen heeft.

2 likes

Morgen mijn ‘Ostwok’
Vostok maakte tussen 1995 en 2000 een aantal horloges voor de Zwitserse markt en als exportproduct. De firma Ostwok in Illnau verkocht het. De horloges die op de Zwitserse markt worden verkocht, zijn te herkennen aan het logo boven de 6 uur. Het bedrijf ging in 2002 failliet, waardoor er maar weinig Ostwok Vostoks werden gemaakt. Behalve dat het vrij zeldzaam is, verkeert dit horloge ook in een uitstekende staat. De tincoating is nog volledig intact. Ook het acryl is nog in goede staat. Al met al een geweldig uitziend horloge met een interessante geschiedenis.

Zie ander logo maar het is een Vostok.

15 likes

Sturmanskie 3133

17 likes

Goedenmorgen kameraden:).
Poljot alarmhorloge jaren 80.

15 likes

:+1:

2 likes

Geweldig horloge Johan.

Off topic: je beseft wel dat jij in de zestiger jaren door deze begroeting (‘kameraden’) de interesse van de AIVD opwekte?

5 likes

Nieuw bandje erop. Van @BG1

17 likes

Schitterend !!! Heel andere look !
Nou weet ik wat ik met die van mij moet doen , een ossenbloed rood bandje :ok_hand:

4 likes

Er was laatst een interessante serie op NPO Tony. “Koude oorlog”. Met name de spionage over en weer ging nog lang door Johan :thinking:

4 likes

Mooi bandje! Haai?

3 likes

Gaaf, leuk weetje Bill!

2 likes

Goede keuze Bart.

1 like

Weet niet of kameraden anno 2021 nog de interesse wekt van de AIVD :see_no_evil: maar vond kornuiten :beers: in de ochtend ook niet gepast :blush:.
Heb de verhalen gehoord van mijn vader 🥸dat als je solliciteerde zelfs begin jaren 70 dat je niet moest vermelden dat je lid van de Volkskrant was .

5 likes