Sorry Bert, zit niet op Instagram en Facebook, maar leuk dat het zo aanslaat. Goed voor deze mooie hobby.
Ik ben internationaal een bekende verzamelaar in Russian vintage horloges , best leuk …
Goedemorgen allemaal.
Al 7.12 uur en nog is Vostok vrijdag niet geopend.
Het moet niet gekker worden.
Bij deze.
Goedenvostokmorgen allemaal op de laatste vrijdag van het jaar.
Heb geen vostok om deze ochtend maar wel een rus
Leek me een mooie uitsmijter van het jaar. Deze laatste Vostok friday valt wel erg symbolisch op 31!
Iedereen een feestelijk uiteinde gewenst met een mooie Vostok om de pols!
Rocked iemand hier nog een Poljot Okeah Ocean?
Is dat echte Sneg?
Fijne jaarwisseling iedereen.
Poljot Oceaan Oceaan?
Ik heb nog wel een Sthurmanskie Ocean voor je. De Okeah (Die ik had) is al ondergedoken.
Heb even Sneg gegoogeld maar kreeg geen hits.
Technisch gezien is dit een Amphibia automaat met type 100 kast. Erg fijne kast. En een wijzerplaat met autorally thema. Een of andere bekende Russische rally was het thema. Foto in het Sauerland genomen in het pre corona tijdperk.
Betekent sneeuw in het Russisch.
A ha, ik dacht aan de een af andere coole kreet.
In mijn geval is het Schnee.
Heren,
Ik wens jullie allemaal een mooie jaarwisseling en een fantastisch 2022 in geluk en gezondheid toe!!!
Ondanks Vostok Friday doe ik het vandaag met mijn Poljot! Tot in het nieuwjaar!
Op deze laatste Vostok Vrijdag van het jaar heb ik een Raketa dresser om de pols.
Ik denk uit de '70er jaren.
Leuk horloge met een mooie wijzerplaat (en een bastje in het glas zie ik nu op de foto’s )
Licht doet wonderen!
Fijn weekend en een prettige jaarwisseling!
Groeten, Tom.
Voor vanavond: de Big Zero, omdat we vannacht weer bij 0 beginnen!
Allemaal een heel fijn uiteinde gewenst!
Mannen, zojuist even in de bewoonde wereld (boodschappen voor de avond). Iedereen een heel fijne oudejaarsavond.
Trouwens, gefeliciteerd allemaal! Vandaag heeft iedereen op de wereld dezelfde leeftijd, jaja.
Als je je leeftijd en geboortejaar optelt krijgen we allemaal 2021! Dat gebeurt 1 keer in 1000 jaar!
Mijn Boctok vrijdag is geen Boctok. Mag ik een keer zondigen? Heb deze om. Het is tenslotte een feestje vanavond.