Nu even foto want wijzers achter elkaar
Dus even compleet te zien
Ben geen super fotograaf zag het net pas.
Net in bezit
Net binnengekomen.
Hartstikke leuk horloge van @HansvR
Gisteravond betaald, en vanmiddag voor 14.00 om de pols.
T moet nie gekker worden.
Hans bedankt. Omdat het bandje volgens Hans vrij kort is heeft hij er maar een hele nieuwe band bijgedaan, dan kan ik daar eventueel schakels uithalen om te verlengen.
Mag ik dat,forumspirit, noemen?
En dan misschien nog net een stukje extra, het russendraadje,
Blij dat PostNL deze keer niks verkloot heeft… Veel plezier ermee.
Leuk en heel apart !!
Doe is gek en gewoon omdoen
Ok nog een oude foto uit het archief, alle 4 bij elkaar.
3x reisseu en 1 x een oude originele 300 mtr
Grappig dat er toch wel gelijk een duidelijk verschil te zien is tussen het origineel en de reisseu’s.
Als ze toch echt eens een 1 op 1 getrouwe reisseu zouden doen dan heb ik daar eigenlijk best wel wat voor over. Helemaal als het van de allereerste versie zou zijn
Niets mis met sauerkraut
ja und dann bitte mit eisbein
Heerlijk om te lezen dit!
Goeie keus man. Echt een fraaie Слава. Veel plezier ermee.
Als ik dit in het algemene gedeelte had laten zien dan was ik nu gekielhaalt, in vierengedeeld en op de brandstapel gegaan

In ieder geval is dat Chinese uurwerk (Tongji) qua ontwerp zeker niet slecht. Ik maal er niet zo om bij dit soort fantasiemodelletjes. Dichtlassen en niemand ziet het.
Dank je
Leuk ook, hoe een reactie op een postje in een topic in het Algemene gedeelte tot een NA kan leiden.
En inderdaad ik denk ook dat het een goeie keus is.
Ik ben er in ieder geval hartstikke blij mee.
Mooi stel Andre, echt een familie portret!
Maar zonder dollen, een heel waardevol en zeldzaam setje! Ook de eerste reisseu serie is al flink zoeken en hoge prijzen, laat staan een orginele 300m in mooie staat.
Lijkt me gaaf om te weten wat er staat die inscriptie
Ik had net locktite gebruikt. Heb in de binnenkant een datum gezet en gegraveerd “gotcha”