Ik moet er ook niet te lang over nadenken, heb de eerste gedaan (58 incl verzenden), lachen toch, we zien wel of hij komt (zal vast nog wel paar tientjes handling en btw op komen). Ik hou jullie op de hoogte.
Komt helemaal goed.
Ik denk dat het mee gaat vallen met die kosten.
Ik was.vergeten te melden dat er 800 roebel (10 euro) verzendkosten bij komt.
Zo dacht ik er ook over. Komandirskie.com, besteld, betaald met PayPal in Roebel, daarna ging het snel, DHL betaald voor invoerrechten en BTW en 6 dagen na het bestellen zat ie om mijn pols.
Beide hebben service gehad , zeer mooie staat
Met nieuwe band in de folie .
Functions:
hour and minute
date
second hand
Case: 316L stainless steel
Back: 316L stainless steel
Bezel: 316L stainless steel with engraved diving dots
Case diameter without crown: 40 mm
Height: 13 mm
Lug to lug length: 46 mm
Lug width 18 mm
Weight: 170 g including the metal bracelet
Crown: screw down
Dial: Black with unique Mars Dude design, luminous dots
Hands: Luminous
Crystal: Domed plexiglass
WaterRes: 200 metres/666 feet 20 ATM acc. to DIN
Bracelet: 316L stainless steel bracelet
The Vostok Mars Dude is designed by Aramar and made by Vostok in Russia. Only 10 watches available!
Ik ga een winkel op Etsy nemen . ( klopt deze zin ? )
Dan raak ik me horloges wel kwijt …
Ik heb er nog 26 in zeer mooie staat …
Ja, of ‘ik ga een winkel openen bij Etsy’?
Goed idee denk ik Bert. Niet te goedkoop zijn met die Okeah en Sthurmanskie. Zijn toch helemaal orgineel?
Kwam er niet op , maar dat is het plan me baard begint flink grijs te worden tegen de tijd dat de meeste verkocht zijn is me baard wit .
Ja 1952 en de Okeah uit 1981/83 beide geen service nodig
Zeker voorzichtig en raak de balanveer niet aan.
Ook van belang om de instellng met heel kleine stapjes te doen, ik ben de laatste tijs diverse projecten tegen gekomen waar de balansveer in Z vorm gevouwen is door onzorgvuldig verstellen. Dat is eigenlijk niet meer te herstellen.
Da’s niet teveel gezegd.
So zeg, ben wel direct wakker
Deze houdt tenminste niet zoveel viezigheid vast als die rekbanden van jou
Van fietsketting tot horlogebandje, nice.
Ha ha, nostalgisch voor mij. Ik loop weer als kind op de kermis in ons boeren dorp. En zie overal van die foute types in de schiettent staan.
Ja, vroeger zag je het ook vaak als armband.
Maar deze was zo ontzettend fout, dat ik het eigenlijk weer zonde vond om hem weg te doen.
Geinig toch. En dan naar een kak feestje!
“Verrak zag kearel, wat orrrdiniaarrr.”!!
Precies Bob, je krijgt veel horloge voor je geld. Een horloge met unieke details (backcase sluiting, acryl dome glas, wobble kroon) wat een bewuste keuze is in het ontwerp. Daarnaast onbegrensde mogelijkheden om een Boctok te modden zoals jij dit wilt. Wereldwijd genoeg alternative onderdelen te verkrijgen.
Modstok Boctok