Ja daar zeg je wat!
Dat is weer een nadeel van leer, moet soepel worden. Maar het proberen waard. Regenbui moet ie maar tegen kunnen. Zwemmen dan maar met de Radioroom Vostok die hopelijk binnenkort komt. (Ja ja, het horloge virus begint toe te slaan)
Exact de Vostok die ik nu om heb
M’n schoenen kunnen er ook goed tegen dus dat zou goed moeten komen toch?
Regen? Natuurlijk!
Ik behandel mijn lederen banden altijd met leather soap. Prima spul. Heel makkelijk in gebruik, kleur echt, en houdt de banden soepel en water bestendig en vrij van droogte scheurtjes. Met behoud van de kleuren dus en maakt zeker niet vettig. Lichte kleuren op een wat ‘open’ leer, misschien een fractie donkerder.
Wow! Mooie collectie al Tony!
Prachtige verzameling Tony! Ook nog een mooie Luch met 1 wijzer. Zo’n Russische “Panerai” staat ook op mijn verlanglijstje, liefst die met kleine seconde wijzer.
Thanks Folkert @fdpg1963 en Jan @Omega_73
Ik had de foto’s gepost zodat je kon zien hoe horloges op staal, leer en NATO eruitzien.
Nog ideetjes qua banden opgedaan?
Die groene ‘Panerai’ doe ik morgen aan. Ik post dan een flink aantal real-life foto’s. Kun je een betere keuze maken
Mooie collectie Tony
Ziet er mooi uit Jan! Benieuwd hoe de kwaliteit van de originele banden is, je vraagt je soms af: hoe kunnen ze het voor dat geld maken… N.B. Lijkt me wel wennen om een 24uur wijzerplaat horloge snel af te lezen.
Dank je Folkert. Ja dit zijn fijne soepele banden. Ook wel dik. Maar waarschijnlijk de wat duurdere SE kwaliteit. Dacht dat ze ook los te koop waren bij Meranom. (Mits op voorraad)
En ja is inderdaad wennen dat aflezen. Maar na een paar dagen gaat het vanzelf hoor. Best leuk voor erbij. Ik heb t.o.v. van het orgineel de bezel gewisseld naar 24 uurs uitvoering. Vergelijk de foto’s maar. Dan heeft hij nog wat meer functionaliteit. 2e tijdzone namelijk.
Mijn enige NATO is 18mm en extra dun, dat was de enige maat die paste in mijn 42 case scuba dude. Misschien zit een dikkere 22 mm bij de radio room beter in de toekomst. Aan de ene kant heeft het wat qua kleur aan de andere kant is het allemaal zo’n rommelig gezicht als je RVS banden gewend bent.
Dikkere nato is zeker aan te bevelen. Mijn ervaring met dunne natos is inderdaad de rommelige uitstraling na een paar keer dragen. Met name dat flapje dat uitsteekt en het gaatje dat je steeds gebruikt.
Deze dikke NATO, vind ik wel prima. Was gemonteerd bij aanschaf. 2e hands uit de uk.
Wie is de persoon op de wijzerplaat Bill?