@Dpvh Haha, inderdaad. Meer naast het bord denk ik. De naam van het horloge is cool: POLJOT INTERNATIONAL BOLSHOI ITALY
De prijs van € 569 vind ik er niet bij passen.
Link was niet volledig, leef je uit zou ik zeggen:
@Dpvh Haha, inderdaad. Meer naast het bord denk ik. De naam van het horloge is cool: POLJOT INTERNATIONAL BOLSHOI ITALY
De prijs van € 569 vind ik er niet bij passen.
Link was niet volledig, leef je uit zou ik zeggen:
Waarom lees ik Bullshit?
Zo, ben weer heel terug na de borrel.
Zou dat er zo een zijn als jij hebt Richard?
Heb even gekeken. Dat uurwerk achter het glasvenster is wel fraai bewerkt. Wijzerplaat is ook kunstig. Heb ik er 600 euro voor over? Nee.
Maar Julian Kampmann staat wel gezellig op de foto met die mega pizza!
Dit is een andere nieuwe oplage. Hier zou ik eerder voor gaan. Nog ook wel zeer prijzig! Alleen teveel tekst op de fraaie wijzerplaat. Dat ‘vintage movement’ hadden ze weg moeten laten, wat mij betreft.
Bij beide horloges bekruipt me het gevoel dat het ‘marketing-horloges’ zijn en liften op de populariteit van Russische horloges bij liefhebbers. Dan haak ik af.
Bij dat Italië-horloge zitten alle populaire trends in 1 horloge. Bij die Samara zetten ze expliciet Vintage op de wijzerplaat.
Klopt. Dat heb ook wel een beetje met reisseu’s, her uitgaves, van bijv een Okeah of een Strela. Mooi, maar toch een beetje niet echt. Ik heb zowel de Strela als de Okeah weer verkocht. Van de Strela wel een beetje spijt soms.
het is prijzig,
reisseu’s Okeah heb ik ook ,maar de cccp uitgave blijft mooier .
@rd11 de merkrechten van notoire merken zijn in handen van nieuwe eigenaren gebonden.
Inderdaad de CCCP versies hebben met karakter.
Ik heb dat met zo’n Moscow Design horloge. If precies AVI-8 maar dan Russisch.
Ik kan Poljot International nog wel appreciëren. Meestal geven ze een mooie eigen twist aan de ontwerpen. Helpt dat ik de ontwerpen van Alexander Shorokhov zelf ook wel kan smaken. Ze zitten zelden helemaal vast in het verleden iets dat ik wel veel zie bij andere Russische horlogemerken helaas.
@Oldheritage Er komt zeker wel iets moois uit de kokers van Poljot International. Het gaat mij meer over het algehele gevoel bij al die nieuwe handelaren.
Het komt en het gaat. In de keten gaan ook de nodige toeleveranciers failliet.
Snap ik ook wel. Het valt ook niet mee om geld te verdienen met die kleine oplages van tegenwoordig die ze maken.
Leuk dat ze af en toe wat nieuws willen proberen, maar dit geeft me hetzelfde gevoel als iets wat ik op de kermis uit de grijpautomaat had gevist.
Ja, de normale modellen uit deze reeks bevallen mij ook veel beter eerlijk gezegd.
Mijn diep blauwe scuba heeft gisteren een lange enerverende dag gehad dus mag nog even langer mee. Ook zulke combinaties zijn weleens leuk. Mooie Vostok Vrijdag!
Voelt ook inderdaad niet als en duurzame keuze. Meer van snel geld verdienen en we zien wel hoe lang het duurt. Als je het ook niet doet omdat je het mooi vindt maar meer voor de investering op langere termijn twijfel ik of het de juiste keuze is. Dan kun je toch beter voor de bekendere merken gaan en lol hebben met de Russische 13 in een dozijn. Hele fijne Boctok vrijdag iedereen. Vandaag een hele fijne Rus die mij de hele dag blijft achtervolgen.
Raketa doet dapper mee met voortborduren op eigen geschiedenis. Ik moet zeggen dat ik vooral de Polar reeks wel heel mooi vind. Kwaliteit straalt er ook van af. En een mooi uurwerk ook.
Maar ja andere prijsklasse. De Polar collectie is dus ook eerder uitverkocht dan de andere collecties. Zie ik net. Verbaasd mij niet.
Opmerkelijke ommezwaai trouwens, ze waren vroeger toch niet een van de duurste horloges.