Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Jeetje dan zal er ook flink wat slijpsel in het uurwerk zitten?
Heb je wel met wat werk op gezadeld. …

5 likes

:metal:

11 likes

Klopt, maar voel je vooral niet bezwaard. Is alleen maar leuk werk, toch?

5 likes

Schoonmaken is wel leuk. Diagnose stellen vindt ik altijd lastig.

5 likes

Dinsdag digi dag. Dus morgen de Electronica 55 om de pols.

(Eigenlijk om reden van een lesje fitness. Daar waag ik geen mechanisch horloge aan. :wink:)

9 likes

Gister en vanochtend deze omgehad!

21 likes

Zijn wel leuke horloges ,maar erg moeilijk instellen met een Russische beschrijving ,Jan.

2 likes

Ik heb een Engelse versie meen ik. Misschien zelfs Nederlands. Zal eens zoeken Richard.

2 likes

Dat zou mooi zijn

1 like

Ja heb een Engelse. Van de 54 en 55 Electronica. Als je je adres stuurt in een persoonlijk bericht, wil ik het wel uitprinten en opsturen. Erg handig! :blush:

(Of je email, dan stuur ik het als bestand.)

3 likes

De meeste YouTube filmpjes over Russische horloges zijn of voorspelbaar, of gewoon meh. Deze vond ik bijzonder informatief:

11 likes

Heel uitgebreid Hans! Deze had ik nog niet gezien. Opmerkelijk hoeveel westerse landen er in het begin bij waren. En de relatie Lip en Poljot wist ik ook niet. Wat ik erg leuk vond was het uitgebreide overzicht van alle Electronica’s. Dat zie je niet vaak. Net nu ik er een draag.
Hij noemde niet Raketa als merk dat door gaat? Niet helemaal Russisch meer misschien?
Leuk filmpje en bedankt voor het delen.

5 likes

Ook Zaria stond niet op het lijstje van de overlevers, terwijl ik meen begrepen te hebben dat die nog steeds op kleine schaal gemaakt worden.

4 likes

Nu wil ik natuurlijk wel zo’n digitale Rus met ingebouwde Geigerteller… :thinking: :sunglasses:

4 likes

De filmmaker had opmerkelijk veel aandacht voor elektronische horloges. Dat zie je niet zo veel. Vond ik interessant! :blush:

3 likes

13 likes

Kan je een foto er van maken en plaatsen Jan ?

1 like

Is goed Bert. Komt er aan vanmiddag.

Bij deze. :blush:

6 likes

Dank je Jan ! Fijne dag .

2 likes

Jij ook en succes met instellen Bert.
Het schijnt dat je ook sneller en langzamer lopen kunt regelen. Na 2 jaar lopen ze wel wat voor. Toch eens kijken hoe dat moet. Staat bij digital precision adjustment zie ik.

3 likes