Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Hoe vind je ze weer. Het is in ieder geval geen Russisch thema. Aan de i in de tekst lijkt het meer Oekraïns. Geen idee waar het voor staat. Lijkt wel een tevreden kereltje met z’n piepke. Misschien een partizan, die zijn er zat daar. Loopt het horloge goed?
Wist niet dat er Mig thema op “eeuwigdurende” kalender horloges bestonden. 76 jaar luchtmacht, dat is wat erop staat. Lijkt wel een beetje op een Mig 29 met die dubbele staart. Gaaf horloge. Ken ze meer met diverse wijzerplaat kleurtjes, heb zelf nog ergens een zwarte liggen. Waren in bruin, blauw, ………

3 likes

Ik vind het vliegtuig ook wel wat op een Sukhoi SU-27 ‘Flanker’ lijken maar een Mig-29 ‘Fulcrum’ kan idd ook.

2 likes

Zijn Kozakken.
Waren een mengeling van Polen, Russen, Oekraïniers enz
2 likes

Kijk, hier spreekt een kenner. Helemaal goed, ik heb meer verstand van horloges. :joy: :joy:

2 likes

Lekker toch, zit raketa uurwerk in

1 like

Raketa, prima motortje. Aha, kozakken. Nu je het zegt, ziet er idd wel uit als een kozak. Met waarschijnlijk een piepke Nederlandse tabak.

2 likes

Of diegene die de wijzerplaat maakte heeft misschien alleen de gevaartes voorbij zien komen en heeft er wat van gemaakt. Ik zie ook het verschil amper tussen een f14 of f16 of mirage etc

3 likes

16 likes

2
IMG_20210619_165035_642|500x500 ![IMG_20210122_153318_633|500x500
Heren mag weg , info p.m.

14 likes

Klopt sowieso. Zaten ook in Oekraïne

4 likes

Dit is toch een raketa world timer Bill?

3 likes

Klopt met die mooie extra kroon

4 likes

Zondags verjaardagsuitje!

18 likes

Flinke uitdunning Bert?

1 like

Het blijft toch altijd weer een pleziertje om dat ding op te winden.

12 likes

Vind het wel knap, dat je hem steeds weer terugvindt waar hij begraven was! :wink:

Blijft een uniek ding, organische kunst! :blush::+1:

5 likes

Ja Jan ik ga naar een kleinere collectie , ik wil van 30 naar 25 en uiteindelijk 20 .
30 is veel ik ben nu 62 en met de jaren gaan ze naar me kinderen , dat was het plan …
Tja wat weten hun van Russische horloges ? Ik denk dat 20 wel mooi is . Ik heb een 60 inch smart tv gekocht en gisteren een soundbar en toevallig loop ik vandaag tegen een leuke auto aan …normaal keek ik er niet naar en was ik met horloges bezig maar sinds laten we zeggen juli lijkt het alsof de wind uit me zeilen is .

4 likes

Klinkt verstandig Bert. Bouw een verzameling waar je zelf plezier van hebt. Het jouw hobby. Als je minder uitgeeft aan horloges hebben je kinderen meer geld te erven. Wat maakt het uit.

2 likes

Haha mooi :sweat_smile:
Zou je wel mijn naam uit je reactie willen halen?
Ik blijf graag anoniem :grimacing: Bedankt alvast!

3 likes

Gedaan excuus. :blush:

3 likes