Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

No problem. Thanks :pray:t3:

3 likes

Het is ook moeilijk Bert ,ik zit soms ook wel eens wat gaat er gebeuren met mijn (spullen )verzameling, ik heb een kelder vol. wij hebben geen kinderen,en geen fam meer, ik heb in het verleden een postzegel verzameling gekregen die is ook gelijk verkocht ik had er niks mee,en na af handeling belasting betalen na een jaar .

4 likes

Ja Richard , beter nu even bezinnen en even andere dingen doen , ik vind het wel leuk horloges maar ff rustig aan :slightly_smiling_face:

3 likes

Bert waarschijnlijk ben ik te negatief ,het is niet kwaad bedoeld Communicatiestoornis aan mijn kant dat het verkeert over gekomen is ,dan gaan ik het bericht verwijderen

1 like

Welnee joh , maak je niet druk :+1:

1 like

Even de ‘Russische-horloge vrienden’ wakker maken!

Is het geen schoonheid deze 80 er jaren scuba? Moet je eens kijken, die vlijmscherpe graphics! Maakt wel verschil welke dial je treft. Ik stel me zo voor dat die stempels een X aantal keer meegaan. En als je aan het eind van de serie zit worden de afdrukken minder scherp en de lijnen wat breder. Zou dat zo gaan?

12 likes

Prachtig. Ziet er strak uit gezien z’n leeftijd.

4 likes

Dank je!
“Haar” leeftijd! :wink:
Haar Engelse verkoper noemde het horloge ‘the old lady’ :blush:

5 likes

Jan je schrijft 80s ,

Heb jij een idee van waneer deze zijn ?

9 likes

Bert.

Wat de leeftijd betreft. Ook midden / eind tachtiger jaren de eerste en half negentiger jaren de tweede. Denk ik. :blush:

In 1991 viel de cccp.

Bij cccp van jouw zit de correcte bezel er op. Met dat kraaltje erin. Bij die van mij zat een een gladde bezel. Vond ik niks. Dus er een op gezet die er het meest op lijkt maar te nieuwe versie.

1 like

Ok , dan is de blauwe wat ouder als ik dacht , de 2e dacht ik idd begin 90s .
Ik heb er 6 , ik vind de scuba’s mooi . Er zit een mooie balans in het geheel met name dial en bezel .

4 likes

En heeft het geholpen…

6 likes

Net nieuw aangekomen!

10 likes

Helaas, ben bang van niet. Op dit moment heeft Rusland nagenoeg geen vrienden meer. En de gemiddelde Rus is daar helaas het slachtoffer van. Maar aan de poging hebt jij wel een mooie Boctok aan overgehouden.

6 likes

Dat bedoel ik. We snappen elkaar

3 likes

2003 box en papers . bandaanzet 20 mm :ok_hand:
image

10 likes

heren,

ik heb hier (ik mene tohc hier in dit draadje) eens een linkje gevonden voor een prima alternatief voor de (te dure ? :face_with_raised_eyebrow: ) bandjes van Erika (MN straps).
kan iemand me op weg helpen?

thnks

1 like

Reminder voor de mensen die het desbetreffende boek hebben willen bestellen.
Ik moest hem ook uit m’n spam box vissen :grin:

4 likes

Er zijn er genoeg!

10 likes

Een dagdeel met zo’n Land Rover op stap is wel een avontuur! :sunglasses:

3 likes