Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Ik zal die discussie hier niet voortzetten maar ik kan je zo een lijst geven van dubieuze verkopers.

Ik eerlijk gezegd ook niet. Maar wat ik wel mis is de transparantie op zo’n site als van Favinov

1 like

Goedemorgen.
Omdat het hier alweer regent, mag de Vostok vandaag haar nieuwe rubber laarzen aan.

15 likes

Misschien.
Ik heb daar geen verstand van. Ik heb zelf nooit een probleem gehad met Favinov of zijn mooie producten. Of aan legaliteit getwijfeld. Ik zou trouwens nooit fake horloges kopen. Daarom koop ik ook nooit zo goedkoop mogelijk maar een faire prijs. En heb een behoorlijk argwaan bij sites als Ali. Daar nooit wat gekocht.
Nu maar weer naar de horloges hier wat mij betreft. :blush:

18 likes

Ik wilde eigenlijk typen dat het ook de moeite niet is om een fake van een amfibia uit te brengen, maar er zijn waarschijnlijk wel bepaalde modellen die nagemaakt worden. Is dat niet zo bij bijvoorbeeld die big zero Raketas?

4 likes

En Sputnik wijzerplaten en oud model Sturmanskie’s. En Okeah’s. Populair en weinig nog goede orginele exemplaren. Dan loont dat

4 likes

Mmm Sturmanski

22 likes

Net m’n hoeven bij laten kappen onder het toeziend oog van de KGB.

15 likes

Dan maar olympisch… hopelijk helpt het!

15 likes

14 likes

nog wat werk aan.

10 likes

Made n CCCP

13 likes

Kjeld Nuis zal je dankbaar zijn Bill!

2 likes

bah verplicht btw moeten betalen bij ebay om dan vervolgens weer gepakt te worden door postnl. Hoop dat het systeem in de toekomst wat beter gaat werken. Gedoe om een paar euro :sweat_smile:

4 likes

ik heb het ook mee gemaakt, als je niet betaald gaat je pakket retour naar de afz ging om 6,50 €

3 likes

Niet verkeerd, er wordt daar in elk geval heel veel nep Seiko wijzerplaten verkocht. Sommige in de categorie “fantasie” maar ook duidelijk replica’s.

5 likes

Fake spul heb ik ook niks mee, het is strafbaar het is in principe onverkoopbaar ,je leest het ook wel eens dat er op markten of braderieën artikelen in beslag genomen worden.

4 likes

Deze mag ook weg , Vostok Neptune van rond 1995 . :slightly_smiling_face:

15 likes

Eindelijk mag ik hier ook (weer) meedoen…
Onlangs binnen gekomen, deze 38mm Poljot uit 1986 met doos en papieren :star_struck:

Een mooiere (stalen) band zal 'm zeker recht doen!

27 likes

Echt een gave uitvoering hoor :+1:

3 likes

Met dank aan Dave @David_Gee een bezel die wat meer bij de wijzerplaat past van deze scuba. Ben er blij mee :+1:

18 likes