Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

:pleading_face: :thinking:

Toegeven de horloge was al jaren dood…

Zoiets als dit:

image

4 likes

Ik zou het met een horloge met speciale case back niet doen inderdaad. Ben benieuwd hoe al die achterkanten eruit zien. Na lekker op de stenen gedrukt zijn. :wink:

Mooi toch? Ik heb daar ook wel wat mee, met die gegraveerde achterdeksels. :blush:
Sterretje geeft de locatie van pool onderzoek station “Vostok” aan. Kaartje van Antarctica.

9 likes

Die herken ik.

Ik had er een handdoek onder gelegd

1 like

Met mijn ADHD niet aan gedacht om iemand te laten filmen.

Het valt allemaal goed mee, de krasjes zitten wel op de lugs.

7 likes

Verbaasd mij inderdaad hoe mooi die nog is. Maar je deed het dan ook erg netjes! :blush:
En op een gladde garagevloer vermoed ik?

1 like

Redelijk glad inderdaad, wel de nodige beschadigingen in de vloer zelf waardoor het niet helemaal mooi glad is :sweat_smile:

Er is overigens twee keer overheen gereden, ik was zo slim om de eerste poging niet vast te leggen.

1 like

was trouwens een amfi

2 likes

Lekker zomers FKM bandje vandaag :sunny::sunglasses:

15 likes

Toen was ik dertien.

Ben jij nog zo’n jonge man Bill! :grin:
(In 1993 was ik zo oud als jij nu bent :wink:)

1 like

Yes en jonge opa x 4. Ik moet nog 14 jaar werken en zit al bijna op 37 dienstjaren. Vroeger was de belofte 40 jaar billen wassen en dan pensioen.

1 like

Fkm? Siliconen?

Dan klopt jouw 13 jaar in 1993 niet Bill, dacht al dat het niet klopte gezien de leeftijd van je oudere broer :grin:

Nee synthetisch rubber, voelt veel beter dan siliconen. Nog geen €10 per stuk bij Ali.

Ben toch blij dat ik in de wegenbouw ben gegaan Bill. Maar ja goed dat we niet allemaal hetzelfde willen doen. :wink:

In 93 was ik 23 jaar en ik startte in 86 in de zorg. Staat het verkeerd in mijn profiel?

A ha, wel eerlijk zijn Bill. :grin:

1 like