Toegeven de horloge was al jaren dood…
Zoiets als dit:
Ik zou het met een horloge met speciale case back niet doen inderdaad. Ben benieuwd hoe al die achterkanten eruit zien. Na lekker op de stenen gedrukt zijn.
Mooi toch? Ik heb daar ook wel wat mee, met die gegraveerde achterdeksels.
Sterretje geeft de locatie van pool onderzoek station “Vostok” aan. Kaartje van Antarctica.
Die herken ik.
Ik had er een handdoek onder gelegd
Verbaasd mij inderdaad hoe mooi die nog is. Maar je deed het dan ook erg netjes!
En op een gladde garagevloer vermoed ik?
Redelijk glad inderdaad, wel de nodige beschadigingen in de vloer zelf waardoor het niet helemaal mooi glad is
Er is overigens twee keer overheen gereden, ik was zo slim om de eerste poging niet vast te leggen.
Toen was ik dertien.
Ben jij nog zo’n jonge man Bill!
(In 1993 was ik zo oud als jij nu bent )
Yes en jonge opa x 4. Ik moet nog 14 jaar werken en zit al bijna op 37 dienstjaren. Vroeger was de belofte 40 jaar billen wassen en dan pensioen.
Fkm? Siliconen?
Dan klopt jouw 13 jaar in 1993 niet Bill, dacht al dat het niet klopte gezien de leeftijd van je oudere broer
Nee synthetisch rubber, voelt veel beter dan siliconen. Nog geen €10 per stuk bij Ali.
Ben toch blij dat ik in de wegenbouw ben gegaan Bill. Maar ja goed dat we niet allemaal hetzelfde willen doen.
In 93 was ik 23 jaar en ik startte in 86 in de zorg. Staat het verkeerd in mijn profiel?
A ha, wel eerlijk zijn Bill.