Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

De zwarte is de nieuwe toch? Mooie plaat. Kreeg een beetje twijfel door ontbrekend stukje lume uit de wijzer.
De wijzers van de onderste vind ik dan weer wat mooier. Maar zie het al. Die passen minder goed bij de zwarte plaat. Goed opgelost, misschien is het een idee ze te herlumen?

Dat zou ik wel een keer willen doen. Deze wijzers zaten bij deze plaat.
Ik weet alleen nog niet wanneer ik ga proberen te relumen.

2 likes

Door de zwarte plaat valt dat wat meer op. Maar schijnt niet zo’n heksentoer te zijn. Zou wel even oefenen op een paar afgedankte wijzers.

Het is ook de vraag of je met zo’n goedkoop setje het gaat redden om fatsoenlijk resultaat te krijgen.

Wat dat betreft is dit forum handig. Persoonlijk geen ervaring er mee helaas. Of je zoekt een setje wijzers op. Maar uiteraard je eigen keuze.

Bijvoorbeeld, eerst stoorde mij het ontbreken van de 12 uurs indices op mijn mooie cccp schuba. Maar nu vind ik het een uniek feature. :grin:

Nee relumen is simpel er is een goed filmpje op youtube.
En hier kan je ook kijken.

Deze is ook grappig:
Ëén van de lumedots was verdwenen opnieuw aangebracht raad eens welke.
image

7 likes

Groot verschil toch?

1 uur? Iets witter dacht ik. En fractie strakker.

1 like

Inmiddels weet ik welke lume dot het is.
Had ik gelijk of toch niet??:thinking:
Leuke kijk oefening toch? Wie ziet het? :blush:

zomaar van de week gevonden

18 likes

De onnodige olie verwijderd, de minuutwijzer iets gebogen en het nieuwe glaasje erop en deze boctok heeft nog niet gebokt!

15 likes

Weer eens op staal gezet.

14 likes

Ik word een steeds grotere fan van RVS banden. Lekker stevig op de pols.

3 likes

Ik vind in de zomer rubber heerlijk dragen, maar als de zomer voorbij is mag het er ook wel weer af.

1 like

Alvast voor morgen… op Vostok staal :slightly_smiling_face:

16 likes

Ik heb FKM rubber en vind dat net zo zweterig als RVS. Beiden zijn wel makkelijk af te spoelen onder de kraan.

2 likes

Korte vraag.
Graag een eerlijk antwoord.
Wat vinden we hiervan?

10 likes

Ik vind het wel wat hebben, naar mijn mening niet verkeerd dus

1 like

Mooi horloge maar die band vind ik niks.

3 likes

Dank je, dat was de vraag dus, vandaar,