Ja toch? En al die functies zijn geinig. Stopwatch, en aflopende teller. Kalender tot x jaar verder. Wekker met muziekje naar keuze. En nog meer, maar dan moet ik de vertaling weer doorlezen.
Je hoeft de datum maar 1 dagje verder te draaien Bill
Tweede dag op rij met de Komandirskie de Middellandse in. Vreemd gevoel! Maar het Vostok oudje doet het prima. Straks eens afspoelen met kraantjeswater en klaar voor morgen.
Is dat niet oncomfortabel zo’n natte NATO na het zwemmen?
Bwah, valt wel mee. Het is synthetisch genoeg om quasi droog te zijn na pakweg 15 minuutjes. Dat kan de pret niet drukken.
Daar was ik benieuwd naar. Ik morgen de Noordzee in met een FKM bandje. Nooit NATO geprobeerd behalve onder de douche en drogen duurde lang. En zit ie dan niet vol zout?
Is toch een soort van rubber? Kan je dan toch afspoelen?
Is het een Amphibia? Dan is de kast van rvs, moet ook goed gaan.
Maar ik zou persoonlijk niet met een horloge in zout water gaan. Ook zou dat moeten kunnen. Als je later de kroon openschroeft, komen er dan geen zout schilfers op de stem? Maar misschien ben ik te pietluttig.
Synthetisch rubber. Ja de Radioroom krijgt zijn zout water doop. Als ik tenminste flink genoeg ben om het koude water in te gaan
Die is toch al dof gepolijst na mijn enigszins mislukte mod.
Ze zijn gemaakt voor de Russische marine dus zeewater moeten ze kunnen hebben lijkt me.
Ja ik weet het. Ik had er al een hekel aan om hem op de motor te dragen. Trillingen. Toch nooit een probleem gehad.
Toch doen he!
Op mijn fiets naar werk rammelen ze ook. Geen vering en flink harde snelle banden. Op de racefiets draag ik een Garmin.
Overigens ben ik met m’n Scubadude iets voorzichtiger, mijn eerste Vostok is toch iets aparts.
Je zult het niet geloven, op de fiets heb ik me aangeleerd de linkerhand heel losjes vast te houden. Zeker bij drempels en klinker wegen etc. Ik denk er al niet meer bij na.
Mijn vintage Omega’s doe ik af voor dat ik ga fietsen, tenzij ik het weer eens vergeet.
Ik ga mijn fiets rijstijl er niet op aanpassen. Maar vintage draag ik nooit op de fiets en zelden naar werk. Het zijn erfstukken die me te dierbaar zijn.