Nu ik dit gelezen heb is onbezorgd fietsen niet meer mogelijk
Heb er nooit bij stilgestaan…
Voor vintage dingen snap ik het wel een beetje. Maar voor moderne/nieuwe horloges ook?
Eerlijkwaar. Als ik niet gewoon kan fietsen met m’n horloges dan verkoop ik ze deze week nog allemaal. Alleen al het woord “tool watch” zou dan eigenlijk al niet meer moeten mogen toch?
Sorry voor de onrust mensen, neem het allemaal niet zo zwaar. Doe ik ook niet.
Ik ook niet. Nooit. Tienduizenden kilometers per jaar woon/werk verkeer gereden op een tweecilinder motorfiets, met een automaat om de pols (Seiko 5). Zou een Vostok dat niet aankunnen?
Jazeker. Naar Italië en terug op een Er6 f Kawasaki twin en een Amphibia om de pols. Toch vroeg ik me dat af, dat constante trillen? Maar goed daarom hoef je het niet te laten. Zelfde Amphibia viel ook nog op een Italiaanse tegelvloer. Niks aan de hand!
Dat filmpje dat Dmitry er met een Lada niva overheen rijdt klopt echt.
Welnee, moderne kunnen er wel tegen. Vintage met incabloc wellicht ook maar ik neem het risico liever niet. Reparatie kost weer een paar honderd euro…
Is ook maar net wat voor fiets je hebt. Comfortabel of sportief zonder vering en harde smalle banden.
Nieuw hier. Ik ben niet zo’n horlogekenner als het gros, ik vind ze vooral gewoon zeer aangenaam om naar te kijken, maar toevallig heb ik wel ook een Vostok Komandirskie in mijn verzameling klokjes. Beetje groot voor mijn niet al te grote polsen, maar leuk om te hebben
Welkom in de Vostok familie! En 9000 natuurlijk.
Mijn polsen zijn ook niet bepaald groot, omtrek 17cm. Toch staat de Komandirskie wel goed.
Bij de heren vind ik dat op de één of andere manier toch beter staan. Ik heb ook een nogal oversized MK horloge wat ik nooit draag, want toch echt te groot
Merci!
Ha ha nu snap ik em. Niet zo snel van begrip vandaag geloof ik.
@negenduust leuke vostok! Ze hebben iets nostalgisch ook. En ze zijn inderdaad heel goed te verzamelen. Welkom hier!
Welkom bij de Vostok club hier! Ik heb er ook nog niet zoveel verstand van maar het is hier vooral gezellig. Geen poeha zoals bij een ander bekend horloge merk. (iets met een R )
Pas op Folkert, ik heb net het voorstelrondje van Danielle gelezen. Met de R heeft ze ook wel iets.
Haha Jan, ik vind haar Rolex ook heel mooi en algemeen vind ik de rustige modellen zoals de OP en Air King echt mooi. Maar ik stoor me soms aan die poeha die enkelen er omheen hangen en die, in mijn ogen onzin, dat Rolex de beste van allemaal is.
Eens met dat Folkert. Het merk op zich is niks mis mee. Wat is het beste horloge? Beetje zinloze discussie denk ik. (Hoewel een vintage Omega uit de sixties?
)
(Echte) Liefhebbers waarderen meerdere horloges, om verschillende kwaliteiten.
Al een tijd niks gepost, plaatjes horloge maar een keer. Altijd een frisse verschijning, de desert shield.
nee zout water is nooit goed, gloor is nog slechter voor rvs