Een Zwitsers horloge op een Russisch bandje
Poljot? Ik zie een fraaie P.
Als het goed is dan is het een Elektronika band, hoe het logo daar in past weet ik niet.
Interessant. Komen we vast nog wel eens achter. Mooie band in ieder geval.
Wat een fraai exemplaar!
Ams is één uur tijds verschil met Gmt London ,ik weet het niet
meer Prices vroeger heeft Nederland ook Amersfoortse tijd gekend die liep 20 min voor op Gmt tijd ,jaren 30 de Duitsers hebben toen, veranderd
De Duitsers hebben ook wel goede dingen gedaan Richard! Hou het overzichtelijk die tijd zones wat mij betreft.
Dank je.
Was , net voor de jaarwisseling, een marktplaatsvonst.
Ongeveer 25 km van huis, dus ik kon haar mooi op gaan halen.
Via forumlid overgenomen met papieren .24 uur vergulde raketa gekocht in Vilnius Litouwen op een veiling in 1993,
daar geef ik geen 500 euro aan uit nog geen 50,00 euro
De Amsterdamse (en ook de Amersfoortse) zonnetijd is in inderdaad GMT + 20 minuten. Sinds WWII lopen we inderdaad 40 minuten voor op de zon, en tijdens zomertijd zelfs 1hr 40m.
Maar dan zouden wij GMT moeten volgen, niet CET.
Goede morgen Marco.
A ha. Geloof ik graag.
Volgens de website ‘actuele tijd’ die ik altijd raadpleeg hebben we Central European Summer Time (CEST).
Ik maak me er nooit zo druk om. Wat ik bedoelde is eigenlijk, hou de tijdzones overzichtelijk. Met een knipoog naar de Duitsers.
Zo ben ik ook tegen de zomertijd. Mag van mij afgeschaft.
Dat geeft extra complicaties met instellen van allerlei systemen en nauwelijks milieu winst. Gelukkig gaat het omzetten tegenwoordig veelal automatisch.
Ik heb nog mee gemaakt dat we 2 keer per jaar langs al onze 22 verkeerslicht installaties moesten om ze handmatig met allerlei codes op tijd te zetten. (Ik werkte als verkeerskundige bij een gemeente)
Plus alle mensen die bij elke overgang moeten wennen. Soort jetlag.
Een amphibia met condens door het regen…is niet best …heeft iemand suggesties waar het aan kan liggen ?
Heb je 'm ooit open gehad in een vochtige ruimte? Heb ooit hetzelfde gehad na openen thuis bij vochtig weer. Tweede keer geopend, laten drogen en op werk in een ruimte met airconditioning bij 30% RH gesloten. Toen was het vocht weg.
Nooit open gehad…maar zal het openen in een droge ruimte …hopelijk is het dan opgelost…bedankt voor de tip