Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

voor zoverre de app correct meet natuurlijk!

3 likes

Ik heb een paar Cosc horloges en die lopen ook zeer accuraat op deze timegraph app, zoals je zou mogen verwachten. Ik denk dat het een heel eind klopt :+1:

Had hem toch moeten houden! :grin::+1:

2 likes

Met de kou ook! :rofl:

9 likes

Daar twijfelde ik in het begin ook sterk aan, maar na het reguleren van drie horloges krijgt de app een dikke plus van me.

1 like

Ja, die app is nog zo slecht niet. Jammer dat die geen amplitude kan tonen maar goed mee kunnen behelpen tot er een “echte” timegrapher kwam.

2 likes

Over de OKEAH geen enkel punt van discussie maar de foto is eveneens van wereldklasse.

2 likes

En hé, gewoon zelf gefixt. Applaus voor jezelf!,

1 like

Goedemorgen Vostok vrienden.
Iedereen weer een hele fijne Vostok vrijdag gewenst.
Vandaag de ,voor mij, oervostok.
200 mtr wr
Handwinder
Meer heeft een mens niet nodig.
Fijne Vostok vrijdag allemaal.

12 likes

Dank :hugs:

Auto’s hebben dat in het begin ook. Nog geen pit en je moet in het begin rustig inrijden. Daarna wordt het al soepeler

Fijne Vostok vrijdag! Eindelijk verkoeling :slightly_smiling_face:

16 likes

Wooow, wat gaat de week weer snel. Alweer Boctok vrijdag. Even een snelle shot van de Boctok van vandaag. Geniet van het komend weekend.

13 likes

Dat heb ik altijd mooi gevonden aan mechanische dingen. Ik ben daar heel precies in. Zeker met motoren van motorfietsen, die hoge toeren kunnen draaien.

1 like

Hier lijkt het ook wat koeler. Mooie Vostok Vrijdag allemaal! :sunglasses:

15 likes

13 likes

Fijne Fostok Frijdag!

Ik ga vandaag voor gedistingeerd groen. :nerd_face:
De enige in mijn verzameling met een export plaat en caseback. Grappig dat daarop ineens ook het typenummer van het uurwerk is vermeld.

13 likes

Leuk horloge! Duidelijke link met die 1967 reiseu modellen.
Alleen zijn deze 119 kasten prettiger draagbaar. Typisch zijn ook de paddle hands en de vrij grove lume. Zat op mijn 119 identiek.

2 likes

Ja die 1967 versie is anderhalf keer zo groot :dizzy_face:

Die grove lume is een overblijfsel van de eerste versies duikers. Tot in de jaren 80 gebruikt gek genoeg, want ze maakten toen ook wel 119ers met strak opgemaakte wijzerplaten met veel detail. Maar kennelijk was er toch ook nog vraag naar deze oer stijl.
Sandwich Dial Soviet Style; gewoon lekker dik smeren! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

15 likes