Weer wat koeler, dus gewisseld naar leer.
Wel Vostok natuurlijk, en ook nog eens een NA.
Vostok heeft qua draagtijd het einde van de dag niet gehaald Er kwam een Casio Duro binnen
Wel de juiste prioriteiten stellen Folkert!
Klopt volgens mijn had je vroeger ook een bord op je auto ,inrijden ik was toen kind jaren half 60.
Ik vind dit één van de mooiste kasten.
Jaaaa mooi setje!
Zeker ben er ook zuinig op
Heel goed!
Overigens: die nagellak-achtinge verf op die stalen band (tweede van rechts) krijg je er hoogstwaarschijnlijk gemakkelijk af met (nagellakremover met) aceton. Zonder sporen!
Ik heb ook wel een zeak voor russische klokjes, hierbij die van mij:
- Molnija zakhorloge
- Komandirskie 1963
- Poljot Journey
- Strela Kosmodrom
Die Komandirskie 1963 is mij als zodanig verkocht, er zit hetzelfde Molnija uurwerk in (3602) in als het zakhorloge.
Is er iemand met meer info over dit model of is het gewoon een samenraapsel?
Een zwak bedoelde ik natuurlijk
Inderdaad, cases worden los verkocht via o.a. Ebay kompleet met langere stem en backcase met doorkijk raampje. Molnija 360x is best een mooi uurwerk om naar te kijken dus met een beetje neutrale wijzerplaat prima horloge. Maken wel een flink lawaai dus de hele familie kan meegenieten van je polsfabriek.
Die is er inmiddels van af het is ook een vrij oude foto ,ik heb dat er op gesmeerd om de pennen te borgen ik vertrouwde die band niet ik wil het origineel houden (niks tegen mijn vrouw zeggen.)
Hahaha ja ik heb wel eens vragen gekregen over tikkende geluiden tijdens een vergadering…
Bom?
Ook een aardig voorbeeld. Maar dan met 3603.
Julian Kampmann verkoopt diverse varianten.
Ik zeg niks tegen Esther, Richard.