Die liggen bij hem in de kluis . Als ik de kans krijg schiet ik wel wat plaatjes
Zijn ze echt zo kostbaar of liggen ze gewoon naast de Patek’s en de Rolexen. боже мой, moet ik ook aan een kluis voor mijn Russen?
Dat dus . Die vent heeft ongeveer 130 horloges, van heel goedkoop tot heel duur.
Deze via MP gescoord. Gokje, samen met een Ancre voor een tientje. Ancre ligt al in de rommellade maar de Poljot was ik wel gecharmeerd van. Kroon was weg en het acryl kapot maar dat boeit niet. Maakte hem open en was verbaasd over de kwaliteit van het kaliber. Ben er vrijwel zeker van dat na Poljot Natascha er niemand een schroevendraaier in heeft gehad. Dat kom je niet vaak tegen. Meestal is zo’n uurwerkje aardig versleuteld. Ik heb er in ieder geval weer een leuk projectje bij. Jullie zien hem als ie klaar is.
Dat zijn de echten!
Geen zorgen Dirk! Je hoeft God er niet bij te halen. In Zweden hoeven ze niet in de kluis. Doe ik Drenthe al niet eens.
Benieuwd naar de fraaie Poljot.
Voor mij ook niet. Maar ja
In een ander voorbeeld een paar posts terug vertaalde ik “МО” als “mijn”, terwijl het een afkorting betrof. Dat vind ik wel een lastig iets om dat uit elkaar te houden.
Bedankt @HansvR.
Aha dat is het dus! Ik had daarom al zelf mijn best gedaan aan de hand van het Russische alfabet maar daar kwam ik dus niet zo ver mee. Maar dat verklaart dus wel. Erg interessant om te weten! Bedankt mannen.
Dag vrienden in deze leuke niche van het forum,
Ik ben even uit beeld geweest met een verhuizing/verbouwing/werkdrukte en ik ben nog niet helemaal ‘bij’ met lezen, maar ik geniet wel weer van alle teksten en kennis en vooral de plaatjes! Heerlijk! Zal zelf ook weer eens wat toevoegen; hierbij in ieder geval het klokje dat ik de laatste tijd het meeste heb gedragen.
En ik schiet meteen nog even een vraag in: is er iemand die een 710 kast (met originele bezel) heeft liggen die niet meer in gebruik is? Ik heb nog een projectje waarvoor ik deze zoek. Alvast dank en een goed paasweekend!
Mooi, jij dacht draai m om. Helemaal klaar met die drukplekken in je pols.
Ja ik had zo’n Citizen ‘lefty’ en dat beviel wel. Deze kasten en kronen zijn aardig groot; op deze manier is hij heel comfortabel
Op deze manier ook.
Dat is het voordeel als je zelf een ‘lefty’ bent.
Dan maak je net iets makkelijker van ieder horloge een righty.
De nieuwe Moskva?
Hopelijk niet.
Laat deze nog maar even boven water.
200m is nog geen probleem Eddie!
Mooie vostok vrijdag en goed weekend straks mensen!
(De orginele blikken band, die iedereen er af gooit, juist weer terug gezet, best geinig. )
Spannende foto Johan! Onder een vliegtuig?