Bugs is voor mijn gevoel wel eens iets met Pasen te maken
Leuk om te lezen dat er weer een enthousiasteling is bijgekomen. Opmerkelijk is dat toch dat leeftijd gekoppeld is aan bepaalde interesses. Wat je zegt klopt ook wel een beetje. Is toch de tijd dat op jonge leeftijd bewust getuige was van ontwikkelingen in de wereld wat onze kinderen alleen maar van internet kennen en dat toch weer heel anders interpreteren. Ik hoop voor hun dat de IWatches het net zo lang uithouden als onze Boctok’s.
En zo kan het zomaar zijn dat je nog nooit in je leven een vintage horloge hebt gekocht en er toch een stuk of drie hebt…
Goedemorgen allen!
Mijn dagelijkse Amphibia op de rollenbank…best nette resultaten. Iets te snel nog, maar dat vind ik niet zo bezwaarlijk.
De Weishi wordt bij mij overigens veel te weinig gebruikt. Iemand interesse? Stuur me een PB!
+23 sec/day zou mij toch even teveel van het goede zijn hoor.
Ja snap ik. Gelukkig is het in andere posities iets minder snel en zit ik zelden de hele dag met mijn horloge in die houding
Verleidelijk! Maar ben bang dat dit bij mij ook zou zou zijn.
Ik ga voorlopig naar iemand die er ook een heeft en die er verstand van heeft. Heb ook wel een paar horloges met 30 sec plus.
Ik ben iets ouder, maar idd waar ik heb ook nog twee seiko
5 waar van één Arabisch dag aan duiding 12 jaar gelden gekocht in Iran. nooit gedragen zit nog in de verpakkingJan, ik heb een horloge die loopt ook niet helemaal zo als het hoort ,beter iets voor lopend dan achter, daar ken ik niet tegen
Dat is wel een dingetje bij Vostok, de variatie in snelheid bij verschillende houdingen.
Voordeel is weer dat ze redelijk simpel af te regelen zijn en ze na sluiting gewoon weer tot ruim 200m diep waterdicht zijn. Eenvoudig maar in Zwitserland kwamen ze niet op dit idee…
Maar je hebt m net! Een vrij uniek horloge…
Klopt, maar ik heb inmiddels een andere zomerknaller in huis