Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Dat gaat me dan weer net te ver. Ik heb dat opgelost door overal en nergens stalen banden binnen te halen, sommige veiling lots kocht ik puur voor de banden. Poljot, Zim, “toeristisch” of gewoon merkloos.

Zoiets draag ik dan het liefst op een 420.

13 likes

Ja zo heb ik er ook een heel stel, maar ik vond deze band gewoon mooi. En dat voor nog geen 10 dollar, ach :upside_down_face:

1 like

Dat geeft een 18mm wel wat meer uitstraling. Ik draag nu NATO omdat ik dat heel comfortabel vind maar het blijft een iel bandje.
In de toekomst ga ik als beginnend verzamelaar kritischer naar pasvorm kijken en de voorkeur gaat dan naar 20 of nog liever 22mm cases.

Maar ik ben erg gehecht aan mijn eerste Rus de Scubadude, heb inspiratie gekregen, ga 'm weer eens op RVS zetten :slightly_smiling_face:

2 likes


raketa

14 likes

Mooie vintage Rekata! Maar als ik heel eerlijk mag zeggen vind ik NATO er niet echt bij passen.

3 likes

Mooie collectie zuinig op zijn

Eens! Op een mooie goudkleurige vintage dresswatch, bijvoorbeeld een bruine of cognac kleurige hagedis @Renepb? :blush:

11 likes

Crosspost

18 likes

Zojuist de Scubadude weer op het origineel RVS gezet. Toch wel meer het gevoel dat je een steviger horloge om je pols hebt. Best comfortabel alleen met warmte altijd een beetje plakkerig eronder. Deze nieuwe uitvoering is zeker geen haren trekker.

16 likes

:+1:

2 likes

ik ga hier nieuwe banden op plaatsen ik denk aan een Shark mesh

12 likes

Goed idee, ik heb m’n eerste mesh besteld bij Ali voor de 22mm Radioroom, is nog onderweg.
Shark mesh past wel bij stoere duikers, gewone mesh bij dressers.
Ik ben heel benieuwd hoe mesh me gaat bevallen…

2 likes

Ken ik nog niet. Ben benieuwd Richard.

2 likes

Die van mijn is 18 MM

1 like

net als deze band.

13 likes

Ik zit nog even te kijken zitten er nu ook 5 × model 270 kasten bij lijkt erg op de 420 in de eerste kijk

O ja, ik zie het verschil. Denk ik. Bij die van mij lopen de schakels iets ronder?

11 likes

net een aantal leren bandjes aangeschaft voor de Raketa een zwart, 16mm goudkleurige gesp. Ik vond dat nato bandje ook niet echt serieus. misschien een Warschau pact bandje? :wink:

14 likes

voor mijn 343 heb ik een origineel bandje met gesp kunnen scoren. Dat was prijzig.

12 likes

en ik wil het met een vouw sluiting, als de band openschiet niet dat je horloge tegen dek gaat .heb ik een keer meegemaakt op de fiets.

2 likes