Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Heel wat beter! :blush:

3 likes

Ziet er veel beter uit! Tsja Warschau Pact :thinking: hoe zouden die eruit zien… Iets met Rode sterren, hamers en sikkels :grin:

3 likes

Op zich mee eens maar dan zit je weer aan een vaste lengte, mijn pols omtrek neemt wel toe met warm weer…

1 like

Met de klok mee 4x 670, 3x 710 en 1x 100.

1 like

Juist en precies daarom vind ik die populaire vlindersluiting dus helemaal niks. Ik heb liever die ouderwetse clasp met micro adjust gaatjes. Kan ik afhankelijk van het weer een tandje meer of minder doen :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Hear hear!

4 likes

Poljot tonneau met dit zonnige weer.

18 likes

Die Shark mesh band geeft hem de juiste ruige look. Heel geslaagd!

4 likes

Nog even de fraaie bandaansluiting bij de 420:

En mijn keuze van voor de avondwissel :wink::

16 likes

Dank u.
Draagt ook super :+1:

2 likes

Gave banden inderdaad! :ok_hand:
Ik vind vintage staal toch altijd wel wat hebben, maar moet zeggen dat ik het altijd met moeite gevonden krijg.
En als ik ze al vind heb je vaak ook nog het risico dat ze niet om m’n pols passen (+/- 20)
Maar gehele lots opkopen, daar had ik nog niet aan gedacht :thinking:
Je hebt er wat voor over! :grin: :clap:

3 likes

Voor grote omtrek is het inderdaad wel riskant om gewoon op de gok te kopen, al zijn die standaard Poljot en Zim banden op volle lengte veels te lang voor mijn 18.5cm.

Voor het vinden van goede deals op banden werkt het heel goed om gewoon naar de Russische merken te zoeken. Als je dan bijv een afgetrapte Vostok ziet, die niemand wil kopen omdat cosmetisch niet goed of enkel voor onderelen nuttig zou zijn, dan kan het nog steeds lonen om het lot enkel voor de band te kopen. De rest is dan bonus.

Uiteraard wel de verzendkosten meenemen in de totaalprijs.

4 likes

Klopt, zeker met mijn 17,5 cm. Ben gewend ze in te moeten korten. :blush:
Deze was uit een lotje van 2. Ebay. Ik meen ca 20 euro. Wel nieuwe.

7 likes

Kwam deze weer eens tegen

15 likes

Strela’s blijven cool!

23 likes

Hele mooie Bas! :ok_hand:t3:
Prachtige lume ook!

3 likes


Deze ri-isseu al weer een week om .
Casuel en sjiek , standing !
2010 38mm NOS ik vind dit een horloge waar je mee voor de dag kan komen .
Hiervoor droeg ik mijn zwarte , geeft ook een goed gevoel .

20 likes

Hee Bert! Deze nooit weg doen he! :+1:

3 likes

ik heb de zwarte en deze , vind deze mooi en gaan als laatste weg .
Ze vallen onder het hoger segment wat betreft Russische horloges , verkopen is lastig je praat toch over 1000 euro de 2 …
Nieuwprijs 1400 euro .
Dat bedrag is lastig te vangen dus hou deze idd.
Vind ze erg mooi en probeer er aan te wennen alleen deze nog te dragen .
Buiten deze heb ik er nog 8 die weg mogen , ook deze in absolute top staat , maar moet helaas constateren dat de markt erg moeilijk ligt .
De horloges die ik nog heb zijn uit 20e eeuw en hebben niks met de situatie van nu te maken .
Een nieuwe zou ik nu niet kopen , waarom ? Dood eenvoudige reden omdat ze niet meebetalen ( Russen ) met mijn energie rekening en dan heb ik het niet alleen over zonnebloemolie of koren om brood te bakken .
Ja idd dat kwam uit Ukraine .
Hoezo heb ik er nog 8 voor verkoop , geen service nodig top staat ?
Stom weg omdat laten we zeggen internationaal 2/3 van de hobbyisten even geen zin hebben …
Bert

3 likes


Wissel :+1:
2010 NOS alligator bandje …

14 likes