Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Ja, en begrijpelijk ook. Maar ook zonder oorlog moet je niet te snel willen met zulke aantallen. Komt wel goed. Maar ik zou adviseren, hou er toch een paar. Je wilde ze ooit graag kopen. Later heb je misschien spijt.

3 likes

En gezien de grot-van-Ali-Baba schatten die je eerder al verkocht zou een mens nieuwsgierig worden, maar nieuwsgierigheid is slecht voor de portemonnee. Heb ik van horen zeggen uiteraard. :sweat_smile:

3 likes

Zie het als dood kapitaal , ik ben gegrepen door Japans / Chinees porselein .
Ik heb vazen / grote fish bowls , revers glass paintings en rosewood meubels , prachtig , me huis staat er vol mee , leuke hobby , ik koop het bij kringloop winkels , Catawiki en ik heb ook wat van Etsy .
Heerlijk al dat spul om me heen .
Ik ben jaren gek van horloges geweest , ik had er 28 .
Nu ben ik tevreden als ik er - 5 heb . Heeft niks met de situatie van nu te maken , gewoon dat ik er niet meer de vreugde aan beleef als voor een .

3 likes

Ik heb o.a nog 3 zeldzame titanium Vostok …
Vostok Neptune 2 x
Poljot sturmanskie Gagarin 1952
2 Poljot Sturmanskie
Poljot Okeah 2010 Box / Papers
2 Strela 2010 box / papers
Al deze horloges zijn in goede conditie , geen service nodig !

1 like

Die Океан zou wellicht de laatste zijn waar ik afstand van zou kunnen nemen in die lijst. Hoe groot was je collectie eigenlijk op haar hoogtepunt?

1 like

Ik zou zo maar zin krijgen in de Strela’s. En die Okeah? Die heb ik allemaal ooit te snel verkocht.
Ik hou me in… Ik kan het…:grin: :wink:

3 likes

Die staat nog hoog op de wishlist hier - een originele Океан uit de 1980s. Zeldzamer dan een maagd in een bordeel vrees ik.

3 likes

28 mint conditie Lennert ! Geen service nodig .
Heel veel Etsy en Ebay bijgehouden en de mooiste eruit gezocht .
Veel plezier aan beleeft . Ook met veilingen mee gedaan op Ebay , pffff spannend :grimacing: Nu kijk ik vooral voor Chinees / Japans porselein , heel leuk !!

3 likes

Die 80er jaren Okeah zijn helemaal een mijnenveld. Erg populair (geweest) en dus gevoelig voor het bouwen van samengestelde exemplaren. Je kent het artikel hierboven? Door @slls en ook door Bert nog eens onder de aandacht gebracht.

2 likes

Ha, mooi. Zonde dat zowat alle fotos van die post weg zijn :neutral_face: het is inderdaad wel een mijnenveld. Ik weet enkel waarop te letten op de dial, maar die kunnen ze al vrij goed namaken (enkel de lower end chinese dials gaan er nog de mist bij in).

1 like

Oké, niet dus, probleem tussen toetsenbord en burostoel. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Laatste wandeling voor de nieuwe NATO strap er op gaat.

14 likes

Iemand een mening over dit bandje?
Zat op een, onlangs gekregen, digitaal horloge wat er de brui aan gegeven heeft.


Edit. Hierop dus.

9 likes


Avond wissel.

15 likes

Sluit wel mooi aan. Even wennen dat ie mat is, de Vostoks zijn nogal bling bling.

4 likes

Mooie match met Milanese band.

2 likes

Thanks. S.E. met mesh en lederen band. :+1:

1 like

Die CCCP op de sluiting, dat doet 't 'm…

2 likes

Mooi man ,en helemaal super met die band .
Prachtige combinatie.

2 likes

Staat goed Eddie! Ook de verbreding bij de lugs sluiten mooi aan.

3 likes