Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Thanks Ik ga het in ieder geval even een kans geven.

3 likes

:point_up: Oogt ook lekker klassiek!

4 likes

Mag dit ook?

Het is niet die van mij, die heeft jaren stil gestaan, en sinds de oorlog weer in gebruik.
:scream:
Uurwerk is verguld, en als stenen gebruikten ze diamanten .

2 likes

Een echte Poljot! En verkocht door de Duitse handelaar Julian Kampmann. Natuurlijk mag dat Hendrik. :blush:

1 like

Duits klopt, maar Herr Kampmann ken ik niet :innocent:
p.s. heb alleen zijn foto s gebruikt

p.s.2 zie net in de video dat dit een veel jonger exemplaar is, die van mij heeft nummer 03385, en daar zit geen electra aan.

1 like

Daar zijn we weer.
Een nieuwe dag, met nieuwe kansen.

12 likes

Good morning comrades! Fileshot met de nieuwe NATO. Groen bevalt me wel op deze Komandirskie.

13 likes

Betrouwbare handelaar uit München. Ik koop daar zelf vanaf 2012. Geeft een prima service!

3 likes

Fijn als het allemaal klopt.
(En tikt :stuck_out_tongue_winking_eye:).

14 likes

14 likes

Heb ook wel een paar Russen, maar durf er op dit moment niet mee over straat :nerd_face:

2 likes

Ach, ik heb al jaren de vreemdste horloges om mijn pols en ik kan me niet herinneren dat iemand daar ooit iets van heeft gevonden. En dan nog…ik ben daarmee nog niet automatisch voorstander van het beleid van de agressor.
Kijk, als je nou met een Russisch vlaggetje op je colbert zou lopen, dan mag je kritische opmerkingen verwachten :grimacing:

4 likes

Ik loop er gewoon mee ook al ben ik anti Putin regime. Er zijn zeer weinig mensen in mijn omgeving die iets over mijn horloges zeggen, ongeacht merk en model. Buiten het HF is 95% van de bevolking totaal niet geïnteresseerd in onze hobby.

5 likes

Precies en er zijn nog minder mensen die een Vostok of Poljot of Raketa natuurlijk :wink: zouden herkennen als Russisch. Zwitserland dat weten de meesten nog wel en Japan misschien, maar dan houdt het gauw op.

2 likes

Bied ze dan hier maar aan :wink:.
Nee, alle gekheid op een stokje, er wonen in Rusland 144 miljoen mensen. De rijke geschiedenis van het land heeft bewezen dat de inwoners van het land het niet altijd met elkaar eens waren. Verdiep je in de literatuur van Dostojevski, Gogol, Tsjechov, Toergenjev en snapt direct waarom we in de situatie zitten van vandaag. Onze horloges zijn een belangrijk onderdeel van deze geschiedenis met bijbehorende cultuur. Zolang je dit kunt uitleggen heb je niets te vrezen een Rus om je pols te hebben. Ook nu heerst er grote verdeeldheid onder de Russen en zijn ze het wederom niet unaniem met elkaar eens. Sterker nog, er bestaat een reële kans dat Rusland vervalt tot een potentieel nieuw Noord Korea. Dat gun je de progressieve inwoners toch echt niet. Maar mocht je ondanks dit toch van je verzameling af willen,………

15 likes

Ik heb nog twee uniformen hangen hier, eentje van de Russische politie (urban camo) en een tweede van de Russische infanterie (woodland camo). Die blijven inderdaad mooi in de kast. :grimacing:

6 likes

Meeste is wel gezegd al. Ik loop er gewoon mee rond. Niemand ziet het. Vond ik wel jammer op een feestje. Dus laten zien. En kon ik kenbaar maken dat er gewoon horlogeliefhebbers zijn die deze horloges leuk vinden. En verder dat ik en vele anderen, waaronder ook Russen zeer tegen deze oorlog zijn. Geen enkel negatief commentaar gekregen Hendrik.

8 likes

Daar ken je gerust mee over straat, ik denk dat 90% niet op een horloge let.

4 likes

19 likes

Allee

n op deze twee krijg ik vaak een reactie ,die springen er ook wel uit, laat ik het zien dan weten ze nog geen eens dat het Russische is.

15 likes