Een nieuwe Vostok vrijdag staat weer in de steigers.
Maak er wat van ,met z’n allen.
Vandaag maar eens de 24 uurs!
En het deksel mag ook gezien worden! Kaart van Antartica met Vostok onderzoek station uit 1957.
Mooie vostok vrijdag allemaal!
Een 24uurs Vostok, nog niet vaak gezien!
Deze had al erg lang geen polstijd gehad. What better time than now?
Echt een real time foto toch?
Zie je toch aan de datum?
Heeft er toevallig nog iemand een 2414 werk in overvloed of een donoruurwerk met dit caliber tegen een mooie prijs?
Je kunt het misschien ook in dat vostok modding topic vragen? Daar wil nog wel eens van uurwerk gewisseld worden.
Heerlijk weer Boctok vrijdag. Geniet van de dagen die komen gaan. Dit is nog steeds één van mijn super betrouwbare, nooit open geweest, beauty’s.
Vostok vrijdag met de titanium 1967:
Door het relatief lage gewicht en de snel verstelbare sluiting zelfs bij deze hogere temperaturen nog heel comfortabel
Zeer fraaie wijzerplaat!
Ja, de sunburst combineert mooi met de sandwich wijzerplaat. En erg veel lume ook, significante verbetering tegenover een standaard Amphibia
Mooie reisseu van de 1967 klassieker!
Ik zag tot mijn grote verbazing dat ze gewoon in voorraad zijn bij Meranom. $490.
Radiale brushing op de kast. Heeft die van jouw dat ook?
En heb je hem recent gekocht?
Veel draag plezier!
Klopt, dat is deze versie. Titanium kast en band, enkel de sluiting is van RVS. Radiale brush klopt, is in het echt erg mooi uitgevoerd en subtiel. Afwerking van de kast, wijzers en wijzerplaat is algemeen van een erg goed niveau.
Ik had hem bij Meranom besteld net voor het helemaal fout ging in Oekraïne, tijdig ontvangen maar dan eerlijk gezegd een tijdje weinig zin in Russische horloges gehad. Nu krijgt hij eindelijk zijn verdiende polstijd
Heren, het was maar sarcasme, maar wel met een serieuze ondertoon.
Voor straf heb ik mijn scheeps chrono weer aangezwengeld, (dat zal ze leren ) maar mijn russische horloges blijven, ook voor straf in de kist .
Ik twijfelde al een beetje, jouw commentaar al jaren gevolgd hebbende.
Radioroom op nieuw Ali tropic FKM. Montage gaat snel zonder gereedschap, pennen zitten stevig vast in de gaatjes. Bandje is soepel en stinkt helemaal niet, gesp is mooi. Ruimte tussen band en horloge is krap, draait niet echt, meer 2 standen (recht of onder hoek van ca. 70 graden naar beneden). Voor mijn 17,5 cm pols omtrek is het bandje net iets te lang. Heb nu 2 kleuren voor €16 inclusief verzendkosten en hulp van wat korting bonnen die je regelmatig krijgt als je de Ali app opent.