Mooi ding. Maar wat betekent toch NOS?
New Old Stock ofwel nooit verkochte voorraad uit vroeger tijden.
tnx!
Dat zijn echt geen Vostok prijzen meer vind ik. Heb er niks mee…
Inderdaad, daar is het leuke zo wel goed vanaf.
Het is een model waar de liefhebbers al heel lang naar uitkijken, dus ik begrijp de prijs wel min of meer. Het is aan mij ook niet besteed overigens.
Wel een erg mooi model. Nieuw ontwikkelde kast, verdraaibare interne bezel en dial. In Russisch prijspeil. Tsja, wat mag dat kosten? Als je het door
Kabaalstra laat maken en een wijzerplaat laat printen? Eerder 500 a 600 denk ik.
De kast is inderdaad nieuw ontwikkeld, niet iets wat ze zomaar van de plank hebben kunnen trekken. Volgens de specificaties op de website een lug2lug van 49mm.
Zo met die grote endlinks van de metalen band oogt het nogal fors.
Mee eens, helaas kan ik weinig “Russische charme” ontdekken in de nieuwe modellen. Maar dat is misschien omdat ik een oude sentimentele zeur ben
Hier zit er nog één , alles hier is oud bollig althans bij ons
Kast dial ca 40mm. Dat gaat wel. Moet niet groter worden. Ik heb een 42 mm gehad van Vostok Europe. Die was me echt te groot, weer weg gedaan. Ik koop deze dus niet.
Ik denk niet eens dat we kunnen kopen Jan, ik las op IG alleen mogelijk met creditcard van een Russische bank.
En heb daar nu ook wat moeite mee. Hoewel ik niet geloof dat de brave horloge fabriek in Chistopol iets van doen heeft met de oorlog.
Dat gaat niet plaats vinden met levering dat wordt geblokkeerd .ik zou maar uitkijken je bent je geld kwijt, ik vind ook triest .
Jij zelf toch niet Richard!
nee gelukkig niet wij houden van iets ouder meubelen nostalgie , soms iets retro.