Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Het is een erg lichte steen. Goed mijn best gedaan om netjes schoon te krijgen.

1 like

Vandaag de eerste echte testdag van de 2809.

10 likes

Geluk bij een ongeluk. De secondewijzeras is wat verbogen en sleept af en toe over de minuut wijzer. Waar dat normaal een vertraging/stilstand van het uurwerk veroorzaakt is dat nu niet zo, omdat de minuutrad en de secondewijzer apart worden aangedreven.

In het nieuwe jaar maar eens op zoek naar een triebniet en iets om assen weer recht te krijgen.

2 likes

Bij de Neptun hierboven past deze ook wel.

21 likes

Vandaag eenvoud uit Belarus. Alhoewel, de wijzerplaat knalt er altijd geweldig uit, zelfs op een donkere dag als vandaag.

14 likes

Wat is het stil in dit prachtige topic! Kom op dames en heren!

Vandaag deze prachtige Poljot dresser. Helaas laat de foto de paars gouden tinten in de patina niet tot haar recht komen.

12 likes

Ha ha, goed zo Bram! Mooie Poljot! Toch moest ik bij de Luch ook even aan jou denken. :wink:

Mooier krijg je de wijzers nooit meer op elkaar! :grin:

1 like

Jij vraagt, wij draaien:

toevallig de Poljot weer om :slight_smile:

14 likes

Leuk om weer eens een Poljot te showen! De redelijk zeldzame zwarte met cyrillische beschrifting.

17 likes

Is dat een eufemisme voor “fotogenieke fluorescerende schimmelvarianten”? :wink:

1 like

Nou inderdaad daar kan ik niet tegenop!

1 like

Heb het niet met blacklight geprobeerd, maar gok dat de plaat redelijk schoon is.

1 like

Hard aan het werk in de keuken met de poljot

17 likes

Voor het eerst met Polywatch aan de slag gegaan. Twee Komandirskies onder handen genomen, eentje met een licht krasje om op te oefenen. Het exemplaar op de foto had een beschadiging waardoor het getal 7 zo vaag was dat het leek alsof je door matglas heen keek. Het was heel oppervlakkig en ondiep, maar niet minder hinderlijk. En als je eenmaal weet dat het er is blijf je het zien. :sweat_smile:

Topspul. Het resultaat:

18 likes

15 likes

:ok_hand:als nieuw Hans!

2 likes

Is er nog iemand die overweegt een 3133 met zwarte wijzerplaat weg te doen?

De datum vast goedgezet voor morgen.
Slim?
Nee briljant.

13 likes

Gelukt! Een 10 over 10 op deze mooie Pobeda (ZiM 2608)

14 likes

Geen vrijdag. Toch een Vostok. Heerlijk horloge!

15 likes