Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Dit moet ik met u eens zijn Eddie L. Want dit soort shortcuts zijn buiten de forumregels.

1 like

Ik had er niet bij stil gestaan Eddie, aardige mod dacht ik nog, maar je hebt gelijk!

Moet toch eens de moeite gaan nemen de “regels” te gaan lezen. Ben ook meer van de vrijheid, blijheid. Dit soort illegaliteit valt mij nooit zo op ( het is namelijk best wel een mooie Boctok). Maar dat ligt uiteraard geheel aan mij.

1 like

Mij wel, er zijn regelmatig dit soort hapsnap handeltjes gaande. Ik vind dat we dit in de gaten moeten houden. En ik heb altijd al politieagent willen worden :laughing::+1:

4 likes

Wat mij opviel in dit filmpje was de verende kroon van de remake. Heeft iemand een Boctok met een vergelijkende stem en kroon? Ben nieuwsgierig hoe dit is geconstrueerd en of die universeel toepasbaar is.

Klopt, leuk detail! Nee nooit eerder gezien. Is de rest van het uurwerk wel standaard vostok automaat? Ik zag wel 31 staan.

1 like

Mijn schoonvader was bij de recherche, zie ook zijn sabel bij country contest foto’s. :wink:

1 like

En? is het nog goed gekomen tussen jullie? :grin:

Maar idd, niets lekkerder dan met recht en regel in de hand orde op zaken te stellen, it’s better than sex! :laughing::+1:

1 like

Ik zat in de verkeerstechniek en had dus altijd gelijk wat weg inrichting betreft. Maar de andere inwoners van de gemeente hadden altijd weerwoord! Heel irritant! :rofl:
(Mijn collega’s zeiden, ‘Nederland heeft zo’n 18 miljoen verkeerskundigen’. :wink:)

Over politie gesproken, hoe gaat het eigenlijk met @Koppie? Zit je nog in de horloges Anno, lang niet gezien hier?

2 likes

:laughing: begrijp ineens je voorkeur voor dit draadje. Het politburo van de Sovjet Unie zou trots op je zijn geweest. :wink:

5 likes

Hij is al weg, duurt wel lang voor je hier iets mag verkopen. :neutral_face:

2 likes

Hallo Sebastopol, tja, ik weet niet hoe lang dat duurt of wat precies de eisen zijn. Maar het is wel iets aangescherpt dacht ik. Komt wel, toch? :+1:

The right strap on the right watch !

1 like

Minimaal 1 jaar en actief deelnemen op het HF voordat je TL-2 bent. Ik ben lid sinds 22 december 2021 en hoop komende maand TL-2 te worden.

2 likes

Aha! maar ik dacht dat dit in het verleden wat soepeler was. Maar goed, het is zoals het is :grin:

1 like

Tipje: deze lekkere Neptun is te vinden in het blauwe gedeelte! :grinning_face_with_smiling_eyes:

16 likes

Leuk! Heb je nog een betere foto van de rechter? Die is wel stijlvol! :nerd_face:

Mooi horloge. Ik heb hem zelf ook gehad en heb er wel eens spijt van dat ik hem heb weggedaan.
Waarom zit er een nieuwe band op?
Overigens zag ik er 3 op MP te koop staan voor maar liefst 300 per stuk of 750 in 1 koop…

1 like

Vostok is de nieuwe Rolex.

3 likes

Ik kocht m zonder band destijds, althans met een geknutseld leren bandje eraan. Ik ben dol op staal, dus ik heb de originele band er weer bij gekocht :+1:t2:

Haha dat zijn pas prijzen op marktplaats! Daar geloof ik niet in enne…het moet wel leuk blijven :grin:

2 likes