Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Voordeel van een Single Pass NATO: Geen flapjes. Van een gewone NATO kun je die ook maken, afknippen en randjes afwerken met vlammetje.

2 likes

:rofl:

2 likes

Nog steeds.

13 likes

Goede morgen!
Fraai in het ochtendlicht!
Blij met deze heel fijn lopende Amphibia!

13 likes

Patina plus Paketa

12 likes

Mooi klokje!
Maar die lege wijzers… :neutral_face:

Ik probeer bij die 119s altijd een band te regelen met meer tapering, dan valt die 18mm helemaal niet op. Deden de Sovjets zelf trouwens ook al, want onderstaande banden zijn allemaal USSR spul:

9 likes

Klopt, en helpt prima! :+1:

10 likes

Staat op de wensenlijst om dat op te gaan pakken. Twijfel nog aan of ik wil werken met lume of goedkope nagellak… heb geen lume fetish en de wijzers hoeven van mij ook niet op te lichten.

Ja al zijn die Sturmies wel een categorie apart, want het gat tussen de pushpin en de kast is erg groot en de kast zelf loopt zo spits toe op de lugs. Ik geloof dat ik die op dik tuigleer of gevuld leer toch het mooiste vind. Ondanks de 18mm…

1 like

Blijft dat zitten? En ook als het warm wordt onder dat glas? Ik krijg altijd een onrustig gevoel bij ‘goedkoop’. :wink:

3 likes

Nee en ik denk dat ze oorspronkelijk ook niet met lume waren, maar met wit of zwarte lak. Lume past niet echt bij een dresser uit die tijd.

Ik gebruikte wel modelbouwverf. Nagellak kan ook wel, maar niet aanbrengen met het kwastje! :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ja, dat werkt ook.

1 like

Ja ook waar, de puntige lugs. Sluit minder mooi aan.
Maar dit heb ik zelfs in een oude Poljot advertentie gezien, en is een orginele Poljot band, dus vind het geinig.
Ook bij de 119 zie je trouwens wel een kleine ruimte bij de aansluiting, doordat de kast flauw rond loopt. Maar overal knapt het er flink van op.

2 likes

Deze zoek ik :slight_smile:

Leuk vergelijk tussen de oude en de remake Nvch30.

4 likes

Leuk! De oude heeft toch meer charme wat mij betreft. Ook de verpakking alleen al.
Ik maak ook wel filmpjes. Ik zou hem adviseren wat rustiger te filmen, erg schichtige beelden.
Maar de verschillen liet hij goed zien. Dank!

1 like

Ik wel als ik dan toch bezig ben. 5 seconden moeite. En de bezel blijft mooi schoon en pasta onder de bezel is ook niet helpend bij het draaien ervan

Als ik jou was zou ik deze post verwijderen voordat je zelf verwijderd wordt.
Hier is niet iedereen van gediend.
Ik zou nog even wachten tot ik verkooprechten had.

3 likes

Zit wat in. :thinking: