Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Goed bezig Bert!
Iedereen moet het doen zoals hij zij wil. :blush:

4 likes

Als deze horloges weg zijn dan hou ik alleen 1 tool om banden te wisselen .
Mijn gereedschap , horloge box voor 20 en bandjes zal dan als laatste aangeboden worden .

4 likes

Dat is ook wel een heel fraaie! Begrijp ook wel dat je niet elke dag met zo’n dikke chronograaf loopt. Is niet onder alle omstandigheden comfortabel of passend bij kleding en gelegenheid.

En als een horloge niet goed functioneert erger ik me ook, daarom verdwijnt mijn Radioroom ook nog wel een keer.

2 likes

Ik heb ook een paar 3133 Strela’s gehad en die zijn vrij dik en vrij zacht rvs staal en de mijne hadden mineraalglas,en dan ontdek je ineens het origineel!

Slanke kast, acrylglas, gave peddelwijzers of de klassieke combinatie gouden uur en minutenwijzer en een geblauwde chronowijzer.
Ik had er drie, een zwarte, witte en een eierschaal, maar die laatste droeg ik het minste en had mijn ogen weer eens op wat anders gezet dus die maar verkocht.

1 like

Die Shturmanskie gewoon houden voor zon- en feestdagen, ding is zeldzaam en in zo’n mooie staat!

2 likes

Ik heb een Marinemaster mod , gebouwd met EOM onderdelen in een kast van 42 mm , vind het een heerlijk horloge , gisteren me Strela omgehad maar nu weer de Seiko omgedaan .
De Shrumanskie heb ik een paar keer omgehad maar draag hem eigenlijk nooit .

1 like

Uiteraard best merk

1 like

Ja toch? Zo werkt dat. En het houdt de hobby levend. Je kunt je ook weer richten op eventueel een andere waar dan weer ruimte voor is. Zo doe ik het ten minste.

4 likes

Blijft een beauty Bill.
Blauw is altijd wel een fraaie kleur voor een horloge.

Over blauw gesproken.
Gisteren mezelf een radioroom uit het blauwe deel gegund. Wordt hoogst waarschijnlijk een verjaardagscadeau voor een goede vriend van mij. Is helemaal hoteldebotel van boten dus dat thema past hem wel.

14 likes

na een lange tijd deze weer uit de kelder ,ik vind dit nog steeds een mooi horloge

22 likes

Iedereen weer een vrolijke Vostok vrijdag gewenst.

14 likes

Goede morgen, je bent laat vandaag Eddie. :wink:
Vrije dag?

Mooie Vostok Vrijdag iedereen! :blush:

13 likes

Fijne Vostok-vrijdag!

14 likes

Als het gaat om de tijd beleving is onze Boctok vrijdag vandaag, 24 februari een beladen dag met twee gezichten. Om die reden vandaag toch maar een Boctok met een zwart randje. Vandaag precies een jaar geleden dat die verschrikkelijke oorlog begon. Belangrijk de slachtoffers van beide kanten te ondersteunen. Van de Oekraïense kant krijgen we genoeg informatie. Van de Russische kant is dat een stuk minder zoals TVRain(YT), FreeRussiaNL en de BorisNemtsovFoundation.

16 likes

Op vrijdag al ruim 12 jaar.
Maar vandaag eerst eens rustig de krant uitgelezen voordat ik me aan m’n verplichtingen ging wijden.
Een foto ter ondersteuning van mijn bewering.

14 likes

Geniet er van. :+1:

Hier ook. :newspaper: :coffee: :coffee:

Straks aanhanger laden en naar stort plaats. Lekker klussen.

7 likes

Fijne Vostok vrijdag vanaf het lab. (geen wit overhemd maar een labjas :wink:

16 likes

Vostok vrijdag .
Mijn laatste Vostok , wel een bijzondere n.l., titanium kast nummer 627 .
42 mm zeer mooie staat .
Mag weg …

15 likes

:cry:

4 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

15 likes