Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Eensch :pensive: Jammer @Bert59, maar ik snap dat je je prioriteiten elders legt :+1:
Uit mijn archief:

15 likes

Even geen Vostok vandaag maar het horloge dat je draagt als een Rolex toch een tikkeltje te bourgeois is. Vergeet Miami vastgoed types en cocaine fiestas; dit is het horloge voor de afterparty van het 25e partijcongres in die ene nomenklatura-only club op de Rabat, dure vodka, nog duurdere caviaar, en sterke verhalen uitwisselen met de Spetznatz boys. Dit exemplaar loopt net zo goed als een Rolex van dezelfde leeftijd, is veel exclusiever en zit natuurlijk op een sharkskin rood bandje als eerbetoon aan de Opperste Sovjet — een haaienvijver zoals iedereen weet. Fijn weekend allemaal!

21 likes

Fijne Vostok vrijdag!

13 likes

Wissel

15 likes

Lekker mijn Chistopol Sputnik om.

17 likes

Pffff, de nodige uurtjes bezig een pivot op maat te krijgen. Lekker therapeutisch bezig. Maak je over mij geen zorgen.

14 likes

Dacht een krasje te hebben maar ik denk dat het ‘door’ is?
Hmmm een reserve raketa glaasje heb ik niet. Tips? Waar te vinden in conflict periode?

6 likes

Auw

Donor zoeken?

2 likes

Mooi ambachtelijk apparaat Dirk!

2 likes

Sanquin had niets :grin:

2 likes

:joy: zelfs niet voor een insider als jij?

3 likes

Ach dat is sneu! :disappointed_relieved:
Geen idee wie dat is trouwens. :thinking: :wink:

Maar volgens mij heb jij een hoop adressen. Zou gewoon een zelfde model opsporen met een goed glaasje. Is vaak de kortste klap bij die oude dingetjes. :grin:

Zo heb ik eens een komplete Sturmanskie kast met pushers verwisseld omdat bij mijn favoriete zwarte de pushers lelijk doorgesleten waren. Losse pushers zijn wel te koop maar passen lang niet altijd volgens de kenners.

2 likes

Mijn hofleverancier is onder de wapenen ukr begreep ik. En de ander zit in moskou. Ik moet denk ik een frankenraketa doneren😁

2 likes

Jazeker, is een Jacot tool. Onmisbaar, heb er gelukkig meerdere want de bijbehorende inzet tools willen nog wel eens een slecht hebben gehad. Zo ook bij mij. Maar met elkaar heb ik één complete. Verzamelen van gereedschap is een hobby op zich. Echter, ook dit is een dure hobby, goed horlogemakers gereedschap is kostbaar. Kun je meerdere hele mooie horloges voor kopen.

4 likes

Is het zo’n bijzondere maat dan? Je kunt bij Hugo in Mussel gewoon nieuwe bestellen?

2 likes

Mussel zegt me wel iets… Musselkanaal. Maar tot mijn schande zegt Hugo mij niets. Al moet ik wel bekennen dat ik wel eens wat kocht via onze WWW in het noorden…

1 like

www.timeparts.nl

2 likes

Het is idd heel triest deze oorlog ,ik zie bij ons ook wel Oekraïense vrouwen lopen door en in het winkel centrum je ziet gewoon de droefheid en angst in hun ogen.

2 likes

Volgens mij is dit dezelfde.
Acryl is zo rond 439! Voor exacte maat moet het acryl er uiteraard eerst uit.

7 likes