Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Als de Geiger teller niks aan geeft moet het goed zijn ,maar hoe goed is de meter ,ik denk dat het wel mee valt (zeker als het horloge ingevoerd is via een vliegveld) ik zal vragen aan een collega zij heeft daar meer verstand van dan dan mijn.

1 like

Maak je geen zorgen, heb er genoeg liggen. Komt gelukkig bijna niet voor dat je dit ziet gebeuren. Maar die Boctok van jouw gaat gewoon weer zorgeloos tikken. Stuur mij in een PB-tje even je gegevens, komen we er wel uit.

1 like

Radium is altijd duidelijk meetbaar boven de achtergrond. Maakt niet zoveel uit hoe nauwkeurig de meting in uSv per uur is.
Als het rond de 0,1 of 0,2 blijft zit er geen radiumverf in het horloge.

1 like

Bedankt voor het aanbod maar Bram gaat mij al een transmissie rad opsturen.
Blij met alle aangeboden hulp :+1::ok_hand:

4 likes

Deze mooie Raketa vandaag!

18 likes

Mooi gestileerd die 6 en 12!

2 likes

11 likes

Wazig horloge Bert :joy:

1 like

Ander mobieltje …

1 like

Heel lastig foto’s maken met dit toestel.

18 likes

Autofocus werkt niet lekker zo te zien… of je focust op het verkeerde deel :thinking:

1 like

Kan hoor dit is een Oppo …
Ligt niet lekker in de hand met foto maken .

2 likes

Had mij nu gevraagd Bert, had je een Samsung aangeraden. :blush:

Kreeg een Oppo aanbevolen door mediamarkt. Ik wilde eigenlijk weer een Samsung. Maar de oppo was mooi groot en wat voordeliger. Thuis werkte mijn apps niet helemaal lekker op de Oppo. Dus toch weer een Samsung, en bevalt steeds prima.

Moet deze toch ook weer eens omdoen. :thinking:

15 likes

Ja ik had een Samsung, kreeg deze van me zus , problemen met me apps en alle history weg uit watsapp , tja Samsung was op had nog maar 3 uur reserve opgeladen …

1 like

Ja ze slijten best snel. De mijne is kleine 4 jaar oud en de oplaad tijd wordt al korter en moet vaker.

1 like

En weer een fijne Vostok vrijdag allemaal.

17 likes

Ook maar eens een Vostok op vtijdag.

Alleen vergeten de datum goed te zetten, maar dat zie ik toch niet zonder bril :smile:

20 likes

Ik doe weer mee met de Banana:

:slightly_smiling_face:

21 likes

Deze voor zijn eerste dag na reanimatie. Een Vostok 2214.

Verdiende wel wat aandacht

Uurwerk is de aanleiding voor een ander topic dat ik ben gestart:

22 likes

15 likes