Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Eens en bij deze vind ik het wel te pruimen :+1:

Heb deze ook en vind 'm prachtig!

1 like

Deze kast draagt ook lekker, kun je niet van alle Vostok kasten zeggen.

Pompompom

19 likes

Dito (ongeveer), vers van de post om de pols met een passend bandje (vind ik dan hè :sweat_smile:)
Dank aan @Zuid

Erg blij mee :grin:

21 likes

Vandaag met de ZIM onderweg.

17 likes

Kijk da’s een echte. Zo aan het lettertype van de datum te zien eentje uit begin jaren 80. Die bruine vlek rechts van de 1 uur marker kun je er met een houten cocktail prikker ook nog wel afkrijgen. Is waarschijnlijk wat oude lijm van een slordig gelijmde marker.

4 likes

Yep, volgens serienummer en details zou die van 1981 of 1982 moeten zijn. Ik beeld me maar in dat het 81 is, mijn geboortejaar. :slightly_smiling_face:

Heb ik inderdaad een beetje aan gemorreld aangezien het glas er toch uit lag, maar het hardnekkige overblijfsel laten zitten. Stoort me niet zo hard en het risico dat ik iets meer zou beschadigen dan dit vond ik de moeite niet :smile:

4 likes

Fraaie chronograaf Friso! Fijn dat ie een enthousiast nieuw baasje gevonden heeft :slightly_smiling_face:

3 likes

image

4 likes

Serienummers zeggen helaas niets bij een 3133. Als je een foto van het uurwerk laat zien, denk ik wel een jaartal te kunnen geven.

Ik zag net een Vostok bij de humor fotochallenge! :hushed:

1 like

Geef hier nog even een hint als ik op jouw inzending mag stemmen :ballot_box::grin:
Ik kom normaliter nooit in dat soort topics. Als technicus heb ik te weinig fantasie voor een inzending.

2 likes

Jij mag dat zeker Folkert! Jij hebt een streepje voor! :+1::grin:
(Weet ook niet zeker of het erg grappig is, ik ben ook technicus. Dus is dus technische humor :wink:)

1 like

Fijne Vostok vrijdag weer.

19 likes

Maak er een mooie vostok vrijdag van mensen! :blush:

23 likes

Fijne Vostok-vrijdag!

21 likes

Fijne Vostok vrijdag!

22 likes

Geen Vostok maar Pobeda vandaag!

20 likes

Pobeda Pátek. Werkt ook. Doe ik vaak met Poljot. :sunglasses: