Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Destijds ging je nog kris kras de Caribian door (wat een mooie tijd) inclusief Florida. Man man, wat vonden we een biertje in Fort Lauderdale duur…

2 likes

Mooie verhalen Hans! Maar weer eens een biertje drinken!

11 likes

Doen we. Neem ik mijn eigen brouwsels mee :grin:

2 likes

En mijn Poljot om de pols

2 likes

Heb je de zilverkleurige nog? :blush:

Hier met chrome kast.

10 likes

Yep, met rvs kast. Zou er liefst eentje met zwarte wijzerplaat in drukken, maar ja.

1 like

Ik heb mijn vrouw zo gek gekregen dat ze mee gaat vandaag. Dus je bent niet de enige.

2 likes

Mogguh

19 likes

Een beauty!

1 like

mooi op gepoetst

Wel Guinness, of Leffe

1 like

Om pas op de beursvloer op te merken dat ik hem niet op tijd had gezet vanmorgen…

12 likes

Vandaag veel Russen in Houten alleen niet allemaal interessant. Alleen @BroederBill tegengekomen. Blijft toch wel een ochtendje genieten hoor. Zijn het geen horloges is er altijd wel wat gereedschap wat je kunt gebruiken. Dit mijn oogst van vandaag. Molnija’s heb ik nodig omdat ik een tijdje geleden de balans as heb weggegeven aan iemand van hier.

14 likes

Van de Rikketik en:

Ook van de Rikketik. Ik hoor net in een ander topic dat dit een replica zou zijn? Geen idee. Hij werd verkocht als NOS, maar ja, dat zegt niet veel.

16 likes

Die met witte wijzerplaat is een plaatje hoor!

2 likes

De witte Boctok is een beauty hoor. Mooi formaat voor een damespols. Lastig van een foto te zien of het daadwerkelijk een replica is hoor. Kroon komt mij niet bekent voor. Als jij er maar gelukkig van wordt en je hebt er niet de hoofdprijs voor betaald is het toch prima.

2 likes

@DirkT was er vroeg bij en had de russen al ingepikt, geannexeerd😁

4 likes

Het is geen Rolex, tenslotte. En het is wel een Vostok, al is hij misschien bijeengeraapt uit verschilkende onderdelen.
Die witte is echt mooi. Meestal draag ik grotere horloges, maar deze komt, met 31 a 32 mm, niet klein over.

2 likes

Enkel de wijzerplaat, de kroon klopt wel, de wijzers zijn ook origineel Vostok, maar nieuwer dan op dit model zou moeten zitten.
De bezel lijkt ook origineel, maar van een komandirskie.

2 likes

Dan is het er een die uit onderdelen in elaar is gezet. Is toch veel gebeurd met Vostoks? Nou ja, dat is ook geschiedenis, tenslotte.

2 likes